20 Şubat 2013 Çarşamba

İzlenilen Shoujolar

Uzun zamandır yazmaya üşendiğim şu yazıyı aradan çıkarayım dedim.

Tonari No Kaibutsu Kun



Mizutani Shizuku sadace durmadan çalışmayı ve ders notlarını düşünen bir kızdır.(Bildiğin odun bir de bu kız,duygusuz.) 
Bir gün  karışıtığı bir kavga yüzünden okula uzun zamandır gelmeyen ve baş belası olarak görülen Yoshida Haru'ya ders notlarını götürür.Haru okula geri dönmeye ikna olur.Okuldakiler Haru'dan korksa da o aslında zeki,çocuksu ve arkadaş canlısı biridir.

Okulda geçen animeleri çok sevdiğim için Tonari No Kaibutsu Kun tam benim seveceğim gibi bir animeydi.Yine öyle bir okulda olmak istedim.Yine arkadaşlıklarına özendim.Ayrıca başta Haru başta olmak üzere karakterler de tatlıydı.İkinci sezon olur umarım.


Kamisama Hajimemashita



Nanami Momozono, babasının borçları yüzünden evden kovulmuş ve sokakta kalmıştır.Yalnız başına bankta otururken bir  adamı köpekten kurtarır ve ona hikayesini anlatır.Bunun üzerine adam ona kalacak bir yer vaad eder.Gidecek başka bir yeri olmayan Nanami  de bunu kabul eder.Adamın verdiği adrese gider ve oranın aslında bir tapınak olduğunu görür.Böylece bir yokai ("Japon folkloründe yer alan bir ruh, cin, iblis sınıfı.")  olan   Tomoe ile tanışır.Farkında olmasa da tapınağın bir çeşit yerel tanrıçası olmuştur.

Bu animeyle ilgili diyebileceğim bir şey varsa o da "TOMOEEEEEEEE!" dir.(Tam bir fangirlüm bu konuda^_^) Çok az bölümdü zaten. Üşenmeyip mangasına mı baksam ne yapsam karar veremedim.






Sukitte Ii Na Yo


Tachibana Mei, içine kapanık ve arkadaşı olmayan bir lise öğrencisidir.Çocukluğunda yaşadığı bir olay yüzünden insanlara güvenini kaybetmiştir.Esas oğlan Kurusawo Yamoto ise yakışıklı olması nedeniyle oldukça popülerdir.Yamoto Mei'nin bu garip halinden hoşlanır,onunla ilgilenmeye başlar ve olaylar gelişir.

Şu üç animenin içinde en zayıf halka bu bence.Başlarda iyi gibi gelse de klişe konusu dolayasıyla biraz sıktı açıkçası.Karakterlere de pek ısınamadığım için böyle düşünüyor olabilirim tabi.Bir de bol"hair fail" içeren bir animeydi. (Bakınız. )

2 yorum:

  1. Tonari no Kaibutsu kun'dan son 2 bölümde soğudum ben -_- Neden bilmiyorum, finalini de sevmedim ama 2.sezonu izlemiceğim anlamına gelmez tabi :'3

    Tomoe fangörllüğü yaparım diye özenerek başlamıştım kamisamaya ama yok ben bu hizmetkar olayını bi türlü sevemiyorum. Yani o gümüş saçlar bile etkileyemedi beni.

    Sukitte Ii na yo bence de güzel başladı da sonra sürekli sinir krizleri geçirtti gerçekten. Yumruk sıktım baya odıajsdoaıdj

    Ama 3ü bi arada izlerken güzel gitmiş bak şimdi böyle bi geriye bakınca *_*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İçinde okul hayatı olan anime sevgimden dolayı sıkılmadan izlemiş olabilirim ama finalini ben de beğenmedim -_-

      İçlerinden en sevdiğim Kamisama oldu nedense.Aslında o konu benim de pek hoşuma gitmiyor ama sırf Tomoe için izlerim yani.

      dsoıksklsld sorma bitsin artık diye izledim sonlara doğru

      Bence de ^_^

      Sil