27 Mayıs 2013 Pazartesi

Zettai Kareshi (Absolute Boyfriend)


Sınavlarım yaklaşırken o kadar süper şeyler yapıyorum ki sormayın.Game Of Thrones'a başlamam yetmiyormuş gibi Zettai Kareshi'ye fena takıldım ve çabucak da bitirdim.Sonuçta bir yandan güldürüp bir yandan ağlatan Japonlar yine benim tüm dengemi bozdular.Hani böyle bir şey izleyip bitirdikten sonra boşlukta gibi olursunuz ya öyleyim şimdi.O yüzden bu yazıyı yazıyım da biraz kurtulayım bu durumdan.Ayrıca dizi bir mangadan adapte edilmiş ama okumayı düşünmüyorum.


Öncelikle,Zettai Kareshi'yi izlememin sebebim Hana Kimi'de Nanba Senpai rolüyle çok sevdiğim Hiro Mizushima'ydı. Araştırdım ve öğrendim ki bu dizinin kapanışındaki şarkıyı söyleyen Ayaka ile evliymiş.(Yoo hiç kıskanmıyorum.) Niye genç yaşında evleniyorsun ama değil mi? Neyse Hiro'yu bir yana bırakırsak diziyi genel olarak sevdim.Konusu ise şöyle;

Kronos Heaven adlı şirket sadece birini sevmeye odaklı,ideal erkek arkadaş modelinde bir robot üretmektedir.İlk ürettikleri robotu test etmek için ise aşk ve erkek arkadaş konusunda pek şanslı biri olmayan Riiko Izawa'yı bulurlar.Tabi Riiko'nun  sevgisini gösterme konusunda oldukça abartılı davranışları olan bu robota alışması kolay olmayacaktır.Fakat sonra Night'ın ona karşı kendi programlarını bile aşan bir sevgi beslediğini görecektir.Öbür yandan da çalıştığı şirketteki başkanı Asamoto Soshi  ile de aralarında bir şey olunca olay tam bir aşk üçgenine dönüşür.



İlk bölümlerde Riiko'ya Night'a karşı saçma sapan davranması yüzünden çok sinir oldum gerçekten.Sonra neyse ki biraz toparlıyor.Night Tenjo'nun ise yarattığı abartılı durumlar oldukça komikti.Dizideki başlıca gülme sebeplerinden biri oydu zaten.Night'ı oynayan Hayami Mokomichi'ye önce pek ısınamadım aslında ama özellikle son bölümlere doğru onu da çok sevdim.Asamoto Soshi ise bence dizinin en aklı başında karakteriydi.Ayrıca ne olursa olsun vazgeçmemesi de güzeldi.

Bu arada Hiro'nun oynadığı dizilerden,filmlerden izledim güzeldi dediğiniz varsa söyleyin lütfen.^_^



BURADAN SONRASI SPOILER:
Diziyi bitirdikten sonra gidip bir sürü de yorum okudum.Yorumlar Riiko'nun Night'la olmasını isteyenler ve Soshi ile olmasını isteyenler olarak ikiye ayrılıyordu.Ben ise Riiko Soshi ile olsun diyordum.(öyle güzel "suki da yo" denir mi ama.) Fakat sonunda Night'ın kendini tamamen yok etmeyi seçmesi beni çok üzdü.Bir de dizinin özel bölümünü de izleyince ikince kez ağladım.Ne yapıyorsunuz Japonlar?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder