6 Kasım 2013 Çarşamba

kediler ve diğer şeyler



Bu aralar beni dışarı çıkarabilecek tek şey Japonca kursu galiba.Onun dışında kaç gündür sinemaya gitmeyi bile erteliyorum.Bazen kafamı oyalayacak çok şey oluyor,bazen de kendi tembelliğimden dışarı çıkmak istemiyorum.İzleyecek çok anime,dizi ve film olması da ayrı bir konu tabi.Kardeşim üniversiteyi başka şehirde kazanınca da çenem sosyal ağlara vurdu resmen.Çünkü o evde olduğu zaman ne güzel onun kafasını şişiriyordum.


Geçen hafta kursta kur atlama sınavı vardı.Gramer sınavını tam anlamıyla batırdım! Çünkü hem en önemli iki konuyu kaçırmışım,hem de Japonca gramer konuları gittikçe zorlaşıyor.Neyse ki kanji sınavımın sonucu iyi oldu.Japoncam gerçekten iyi olsun istiyorum ama dikkati o kadar dağınık bir insanım ki hiçbir zaman çok çalışkan bir öğrenci olamadım.Yine de daha çok çaba sarf etmem gerektiğini biliyorum.


Ne zamandır snail mail arkadaşım olsun istiyordum.Bunun için interpalsta Japon bir kıza mesaj yazmıştım.Bu konu hakkında biraz konuştuktan sonra kız bana bir daha cevap atmadı.Ben de gidip başka birine daha sordum.Fakat bu ilk sorduğum kız yıllar sonra mesaj atınca iki tane snail mail arkadaşım olmuş oldu.(Bunu düzgün anlatabildim umarım haha) İki paket ve iki mektup hazırlamak beni baya yordu açıkçası.Ne yollasam ne yazsam derken bittim.Paketler onlara ne zaman ulaşacak,yolladıklarımı beğenecekler mi,onların yolladıkları bana ne zaman ulaşacak bunları merakla bekliyorum.

Bayadır buraya kedi fotoğrafı koymadığımı fark ettim.Ailem evde kedi beslemeye pek sıcak bakmadığı için evde kedim yok.(Ki onlar da kedileri seviyorlar.) Fakat  evimizin bahçesinde ne kadar yerse yersin devamlı aç olan dokuz tane kedimiz var.Bunlardan biri de şurada (ortadaki tip!) minik halini görebileceğiniz Limon.Kendisi evin içine girmekte oldukça kararlı.Öyle ki odamın camına tırmanıp ben onu içeri alana kadar miyavlıyor.


Geçen kapı aralığında eve daldığında da bu fotoğrafı çekerek bir klişeye imza atmış olduk ^^


Vee sonunda öykü yazmak için aldığım deftere başladım.Aklıma yatan bir öykü fikri vardı ve bir kısmını  yazmıştım ama biraz daha kendimi geliştirdikten sonra devamını yazmak istiyorum.O yüzden öykünün birinci kısmını temize çekeceğim.Sonrası konusunda da pek bir fikrim yok.


Bu (Spirited Away'i izleyenler biliyordur^^)  bana ilham veren şarkılardan  biri.Bu yazının da şarkısı olsun:


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder