12 Ekim 2010 Salı

Canım çok bir şeyler yazmak istedi bugün.Böyle olunca da aklıma pek bir şey gelmez.Eskiden günlük türü defterlerim vardı.Bazen çok içimden gelirdi güzel şeyler yazabilmek ama sonra bomboş sayfaya bakar halde bulurdum kendimi.

Bir anda aklıma süper bir fikir geleceğini düşünürüm bazen.Komik evet.Ne bileyim bi anda süper bir fikir aklımda belirir ve yazmaya başlarım.Hala bekliyorum öyle bir şey.Tek istediğim süper yaratıcı bir fikir! Ne yazık ki yaratıcılık sonradan öğrenilmiyor ki öyle olsaydı ne yapar ne eder hayranı olduğum yazarların yaratıcılık seviyesine ulaşmaya çalışırdım.

Şu an deli gibi almanca çalışıyor olmam lazım aslında ama bunları yazıyorum hehe.Çünkü sanırım kendimi böyle iyi hissediyorum.Ayrıca almancadan nefret ediyorummmmmm!(oh rahatladım)

Bugün bir de aylarrrrrrrr öncesinde aldığım Alice In Wonderland posterini,karar verip odanın bir köşesine asabilirsem iyi olcak.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder