22 Kasım 2010 Pazartesi

gitar mevzusu


Müziği çok sevmeme ve ilgilenmeme rağmen bir müzik aletini hiçbir zaman doğru dürüst çalamadım.Bunun temelinin taaa ilkokul zamanında çalmak zorunda olduğumuz blok flütlere dayandığını düşünmüyor değilim.Blok flütün üstündeki deliklerin yanına notaları yazmış ve ancak öyle çözebilmiştim bu kötü sesli enstrümanı.O zamanlar Titanic şarkısı olarak da bildiğimiz My heart will go on'u çalabiliyordum artık.

Orta okuldayken müzik sevgim adeta tavan yapmıştı.Radyonun başından ayrılmıyor sevdiğim şarkı çıkınca kasete çekiyordum.Ailem çok takılırız diye kablolu tv'ye sıcak bakmıyor dolayısıyla Kral tv'den başka müzik kanalı da çekmiyordu.Ben de televizyondaki yabancı müzik veren tüm programları takip ediyordum.Pop saati,sonradan Çıngırock olan Rock Market,Şafak Ongan'ın sunduğu Frekans vs.Ayrıca her müzik dergisini takip ediyordum tabi ki.Favorim de hala bir çok sayısını atamadığım Blue Jean'di.Neyse kardeşim o zaman henüz ilkokuldaydı ve çoktan klasik gitara başlamıştı.Ben de başlamaya karar verdim.Bir süre kursa gittim.Basit akorları öğrenmiştim ama Haluk Levent şarkıları çalmaktan ileri götürmemişti bu beni.Hele hocanın Çelik'in Hercai şarkısını iki kere çaldırıp söyletmesi tamamlamıştı bu kabusu heheh.(Cranberries Zombie ve Promises'ı da öğrendim ne kadar sıksa da artık iyidir:D)

Sonuçta üç-dört ay kursa gidip bıraktım.Kardeşim de elektro gitar çalmaya başladı.Benim tam tersine o yetenekliydi.

Geçen sene üniversitenin müzik klübüne girdiğimde,elektro gitar kurslarına katılacağım aklıma gelmezdi ama bir şekilde aklıma yattı yapabilirim diye düşündüm.Gittim geldim dersler teorik bilgi ağırlıklıydı bu yüzden de zordu ama hiç yoktan müzikle ilgili bir şeylerle ilgileniyordum ve güzel geçiyordu.Bu sene de biraz kararsız kaldıktan sonra kurslara devam etmeye karar verdim.Hala düzgün çalamıyorum ama bakalım arada çok gaza geliyorum böyle güzel gitarlar falan gördükçe.İşte şu resimdeki Gibson da benim gelecekteki gitarım olacak arkadaşlar^_^ (inş.)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder