9 Şubat 2011 Çarşamba

 Biri sabah biri akşam olmak üzere iki sınavı olan şanssız biriydim o gün.Hiçbir şeyi yetiştirememiştim.İlk sınava zar zor uyanarak gittim.Hemen sorulardan yapabildiğim kadarını yaptım.Sınavdan erken çıkıp evde diğer sınava çalışacaktım.

Vee iki soru yapıp sınavdan çıktım.Kırtasiyeye gittim ki orada içinde ders notları olan dosyamı unuttuğumu fark ettim.Sınıfta bırakmışım! Eee dedim rahatsız etmeyim şimdi sınav olanları ve bitene kadar bekledim.Yani zamanımı yedim resmen.Eve de  tahminimden geç gittim.

Şimdi "niye bunu anlatıyorsun bize?" diyebilirsiniz.Haklısınız da ama bir yere bağlıcam ben.Şimdi şöyle ki hayatta kurtulamayacağımı düşündüğüm iki özellik var:biri kararsızlık diğeri de dalgınlık.

Özellikle dalgınlık sınav zamanlarında daha da vahim bir hal almakta.Bundan seneler önce ÖSS'ye hazırlanırken de devamlı telefonumu bir yerlerde unuturdum.Şimdi de hep kontrol ederim;cep telefonumu aldım mı? şapkamı aldım mı? mp3 nerdee?

Söylenen bir şeyi anında unutmak ve selam veren birini 2. veye 3. de duymak da diğer eksileri.Gerçi sınav zamanlarında normal olmalı bunlar.Evet ya normal olmalı.Hele ki durum böyle iken:


Paint ve PhotoScape'in katkılarıyla sınav zamanlarındaki temsili halim.



Değil mi? ^_^

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder