31 Mayıs 2011 Salı

Üniversiteye başladığım zamanı hatırlıyorum da(klişe ama)zaman gerçekten çok çabuk geçiyor.

Üniversitede her şeyin farklı olmasını bekliyor insan ama sonuçta o da okul işte.Benim için kolay olacağını düşünüyordum...öyle olmadı ama bir şekilde dört sene bitti.Bir sene daha uzayacak gerçi.

Bir şeylerin sona ermesi her zaman bir hüzün getiriyor bana.Oysa dersleri ekmeyi,okulun bitmesini istediğim çok zaman oldu.Yaşadığı şehirde okula giden bir insan olarak kendimi okul ortamına,insanlara kaynaşamamış gibi hissettiğim de oldu.Şimdi bitiyor ya
her şey o kadar da kötü değildi sanki.

Seneye okulun bitmesini umuyorum.Artık yeni ve yaratıcı bir şeyler yapmak istiyorum.Ne yapacağımı da bilmiyorum ama her şeyin iyi olmasını diliyorum.

yazının fon müziği de buydu.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder