28 Eylül 2011 Çarşamba

bir takım zırvalamalar

Üniversite hayatından ne öğrendin diye sorarlarsa; "denge" demeyi düşünüyorum.Dört yıldır tıka basa dolu otobüslerde bir yandan elimdeki defterleri tutmaya bir yandan da düşmemeye çalışarak  yolculuk etmekten denge kurmayı öğrendim.Gerçi araya giren tatil nedeniyle unutmuşum bunu biraz.Bugün düşüyordum az kalsın.

Kaç yaşımdan beri fantastik edebiyatla ilgiliyim bilmiyorum ama gerçek olmasını istediğim fantastik varlıklar arasında Avatar'ın uçan bizonu var.Evet istiyorum onu! Benim olsa iyi olurdu yani okula gidip gelirdim mis.

Şimdi hava soğumaya erken kararmaya falan başlayacak ki hiç sevmiyorum.Bir yandan da dizilerin yeni sezonları başladı gibi sevinecek bir şey buldum kendime.Big Bang Theory'nin ve HIMYM'ın yeni bölümleri  izlenildi hemen tabi.

Okulla ilgili bazı problemler yaşasam da üzülsem de bunları bu kadar kafama takmamam lazım diye düşünüyorum.Olan oldu okul uzadı tamam.Yapacak bir şeyler bulmalıyım,ki her zaman vardır.

Bu arada Tim Burton'ın resmi sitesi pek güzel.

3 yorum:

  1. Tim Burton'ın aklına da , stainboy'una ölünür

    YanıtlaSil
  2. bence de,the melancholy death of oyster boy and other stories'deki karakterlerin hepsi çok yaratıcı.

    YanıtlaSil
  3. hemde nasıl ..
    Edward 'ı da iyi ki kanlı canlı sunmuş, olağanüstü birşey

    YanıtlaSil