6 Kasım 2011 Pazar

Nedense aklıma sanal bebekler geldi.Ne çok severdim.Sanal bebek çılgınlığının olduğu sene ilkokul 4. sınıftaydım sanırım.Annemden gazetelerin verdiklerinden almasını istediğimi hatırlıyorum ve dinozor beslediğimi.

Okula kızların çoğu da sanal bebekleriyle gelirdi.Yedir,içir,temizle,oyun oynat...Ne de olsa bakmazsak ölebilirlerdi.Hatta bakmadığımızda evden kaçan bile vardı.

Bir arkadaşımın pahalı,güzel olanlardan bir sanal bebeği vardı.Bir günlük değişelim dedik.Nereden bilirdim o zamanlar beş yaşında olan kardeşimin kirlendi diye onu yıkamaya çalışacağını.Neyse ki içini açtık,kuruttuk falan normale döndü.

Benim aklıma gelenler bunlar.Tabi ki popüler olan bir çok şey gibi bunun da modası geçti ama sanal bebekler çocukluğumda çok sevdiğim oyuncaklardan biri olarak kaldı.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder