18 Aralık 2011 Pazar

 Küçükken ben,ailecek ve yakınlarla olduğumuz yeni yıllarda tombala oynanırdı.Herkes ortaya biraz para koyar,kazanan da onu alırdı.Galiba yeni yılla ilgili en büyük eğlencem buydu.Böyle de sıkıcı bir insanım.
   Yeni yıllarda genelde evde oturuyorum.Kendime koyduğum cips yasağını kaldırıp bol miktarda cips alıyorum.Sonra da hepsini yiyemiyorum tabi.Bu sene de kendime bol miktarda ıvır zıvır alacağım ve kardeşimle film izleyeceğiz.Bir de Big Bang Theory'nin yeni bölümü çıksa da yılbaşı günü izlesem ne güzel olur.
  Yeni yıldan çok büyük şeyler beklemiyorum aslında.(ama piyango bana çıksa iyi olur hehe) Herkes iyi olsun,yapmak istediğim şeylerin yarısını da olsa gerçekleştirebileyim yeter bana.Almanca vizesi notlarım da iyi geldiği için de ayrı bir mutluyum zaten...
    Herkese daha iyi bir yıl dilerim^_^

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder