10 Mart 2012 Cumartesi

Stranger Than Fiction (Lütfen Beni Öldürme)



Stranger Than Fiction'ı ilk izlediğimde baya etkilenmiştim.Dvdsini bulduğumda da çok sevindim.

Filmin ana karakteri Harold Crick hayatını hep aynı düzende sürdüren bir mali müfettiş.Öyle ki;yaptığı günlük işler,attığı adımlar,dişlerini fırçalaması bile aynı süre içinde gerçekleşiyor.(Dış sesin de söylediği üzere:"Harold Crick was a man of infinite numbers, endless calculations, and remarkably few words.") Fakat bir gün bir ses duyuyor ve o monoton hayatı değişmeye başlıyor.Bu dış ses,Harold bir hikayenin kahramanıymış gibi ona o an ne yaptığını,ne düşündüğünü anlatıyor.Hikaye ilerledikçe Harold bir trajedinin mi yoksa bir komedinin mi ana kahramanı olduğunu çözmeye çalışıyor.

Filmin hikayesi çok güzel.(Şöyle bir şey yazabilseydim keşke ah) Kurgunun içinde kurgu olması benim çok sevdiğim bir olay zaten.Truman Show'u seviyorsanız bunu da sevebilirsiniz diye düşünüyorum.

(Not:Ve buradan isyan etmek istiyorum.Biraz alakalı çevirin şu film isimlerini Türkçe'ye!Güzelim ismi ne yapmışsınız?Tamam sakinim.)



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder