23 Mayıs 2012 Çarşamba

Byousoku 5 Centimeter(5 Centimeters Per Second)


Duygusal şeyler izlemeyecektim ben oldu mu bu şimdi? 5 Centimeters Per Second;The Chosen Cherry Blossoms,Cosmonaut  ve 5 Centimeters Per Second adlı üç hikayeden oluşan bir anime.Takaki Tano ve Akari Shinohara'nın çocukken kurdukları bağı ve sonra ayrı düşmelerini anlatıyor.(Birinci bölümde çocukluk zamanlarını,ikinci bölüm lise hayatını,üçüncü bölüm de yetişkin halleri.) 

Klişe bir konu gibi görünebilir ama beni anlatılan olaydan çok anlatılma şekli etkiledi.Çünkü anime görsel olarak çok çok güzel.(Hatta sadece bunu için bile izlenebilir bence.) Karlı sahneler,kiraz ağacı yapraklarının düşüşü,hava,bulutlar daha ne kadar güzel olabilirdi bilmiyorum.Sahneleri dondurup dondurup tekrar izlemek lazım.

(Ve hangi resmi koyacağımı şaşıran ben.)

END THEME by Tenmon on Grooveshark

“Do you know? The speed at which cherry blossoms fall… 5 centimeters per second. At what speed must I live… to be able to see you again?”

2 yorum:

  1. Evet, Saniyede 5 Santimetre'yi öyle çok muhteşem bulduğum söylenemez ama görselleri bi' harikaydı doğrusu. Sırf onlar için bile izlenebileceği konusunda çok haklısın, bir de o "One More Time" şarkısı... Of, of.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Konusu pek ahım şahım değildi evet ama hayran oldum ben de görsel olarak.Animeyi izledikten sonra baya dinledim şarkıyı ve animenin sonunda çalması çok acıklı olmuş...

      Sil