26 Eylül 2012 Çarşamba

Bu aralar ne yaptım?

Uzun zamandır istediğim bir şeyi yaptım ve Japonca kursuna kayıt oldum.Artık her cumartesi-pazar 7'de kalkıp İzmit'den Kadıköy'e yol alacağım.Tanrımmm ben ne yaptım? demiyor değilim çünkü senelerce ikinci öğretim okuduktan sonra sabahın yedisinde uyanmak benim için hem yeni hem de zor bir şey.Öbür yandan da bu sene bir şeyler yapmam gerektiğini,okulumun uzamasından dolayı yaşadığım boşluktan çıkmam gerektiğini biliyordum.Şimdiden heyecan yaptım.Zaten çok heyecanlı bir insanım ve bazen bundan cidden nefret ediyorum-_-' Birazcık konuşacak kadar öğrendiğimde ailemin kafasını şişireceğim kesin çünkü animelerden,şarkılardan bildiğim kelimeleri söylemek bile hoşuma gidiyor.Umarım devam ettirebilirim kursu.


Son zamanlarda aldığım kitaplar da bunlar.İstiridye Çocuğun Hüzünlü Ölümü'nün ingilizcesini okumuştun.Türkçe çevirisini ne zamandır almayı düşünüyordum.Hemen de okuyup bitirdim tabi.Bu arada kitabı aldığım yerde(Kadıköy-Gerekli Şeyler) bendeki şu figürlerden de vardı.

Okuldayken bize verilen hikayeleri çoğu kez gönülsüz okuyor bazen de hiç okumuyordum.Fakat okulda görev icabı okunan şeyle,kendin isteyip okuduğun çok farklı.50 Great Short Stories'i de bu şekilde severek aldım.Son olarak Ruby'i daha önce V.C. Andrews okumadığım için aldım.Merak ediyorum.

"Bu aralar" yazısının şarkısı da bu:



(Bir de şöyle yeni bir tumblr hesabı açtım.)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder