10 Nisan 2013 Çarşamba

Kuragehime


Kuragehime,11 bölümcük josei ve komedi türünde çok tatlı bir anime.Hatta oldukça yavaş anime izleyen ben bile hemen bitirdim.İzlerken de çok eğlendim ve yine niye ikinci sezonu yok diye üzüldüm.

Konusu:

İlustratör olmak için Tokyo'ya gelen Kurashita Tsukimi deniz analarına takıntılı bir kızdır.(Hatta çizdiği tek şey deniz analarıdır.) Kendi gibi dört otaku arkadaşıyla beraber Amamizukan adlı apartmanda oturuyordur.Bu apartmana erkeklerin girmesi yasaktır.Tsukimi,bir gün pet shoptaki deniz anasını kurtarmaya çalışırken kadın kıyafetleri giymekten hoşlanan bir genç olan Koibuchi Kuranosuke ile tanışır.Kuranosuke'nin böyle giyinmesinin sebebi ailesindekiler gibi politikaya ilgi duymaması ve politikacı olmak istememesidir.Onun ilgi alanı annesiyle de bağlantılı olarak kıyafetlerdir.Tsukimi sayesinde Amamizukan'a gelir ve onların arasına girmeye çalışır.Hayatı boyunca yakışıklı olduğu için güzel kızların peşinde koştuğu Kuranosuke,kendi dış görünüşü ile memnun olan otaku Tsukimi'ye ilgi duymaya başlayacaktır.


Kuranosuke before-after

Mayaya,Jiji,Tsukimi,Chieko,Banba

Apartman sakinlerinden; Mayaya Records Of Three Kingdoms serisine takıntılıdır.Jiji orta yaşlı erkeklere hayrandır,Annesi Amamizukan'ın sahibi olan Chieko kimonolara ve kendi el yapımı Japon bebeklerine takıntılıdır.Son olarak Banba ise trenler konusundaki her şeye ilgi duyar.(En sevdiklerim Tsukimi ve Banba galiba.)



Animenin en komik yanı otakuların sosyal durumlardaki halleriydi bence.Özellikle alışık olmadıkları sosyal durumlarda taş kesilmelerine ve "stylish" dedikleri insanları görünce verdikleri tepkilere çok güldüm.Bir de takıntılı halde sevdiği  çok şey olan bir insan olarak karakterlerle empati kurabildim.Bana antipatik gelmediler.



Film göndermelerini çok sevdiğim açılışını da buraya ekleyeyim ^_^

Kuragehime OP from Mizuiro on Vimeo.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder