30 Temmuz 2013 Salı

İzlenilen Filmler

Solanin


Solanin'i çok sevdiğim için filmini de izlemeliyim dedim.Manga çok iyi olduğu için film onun biraz aşağısında kalmış.Bu da normal bir şey bence.Film biraz yavaş ilerliyordu ama mangası kadar olmasa da sevdim.Şurada mangası ile ilgili yazım olduğu için konusunu  tekrar yazmıyorum.

Meiko rolünde Aoi Miyazaki gayet iyi olmuş.Bu kızı daha önce Nana'da Hachiko olarak izlemiştim.O zaman Mika Nakashima'nın yanında o kadar dikkatimi çekmemişti.Solanin'de şu kaküllü,küt saç modeliyle ne tatlı olmuş.Tabi bu benim çok sevdiğim halde hiçbir zaman sahip olamayacağım o saç tipine olan sempatimden de kaynaklanıyor olabilir  -_-'

Bu konuşmayla kalbimi çaldın Taneda.

Filmde en çok son sahnelerde duygulandım.Çünkü Solanin şarkısını çok seviyorum.Ben de gitarla çalıp söylesem mi diye de heveslendim.Hemen gidip kardeşime sordum bana bunun akorunu bul diye.Kolay dedi.Sonra üşenmezsem bana öğretir de çalarım ^_^

"The little piece of the future I saw
Was waving goodbye"





Kimi Ni Todoke


Bu filmi ne güzel festivalde izleyecektim ben! Ne yazık ki yer ve saat uymadığı için gidemedim.O olmayınca da izlemeyi hep erteledim.

Film hakkında söyleyecek fazla bir şeyim yok aslında.Genel olarak güzel bir uyarlama olmuş.Oyuncular da çok tatlıydı.Özellikle Miura Haruma sen ne güzel Kazehayasın öyle :D Kazehaya'nın o elini yüzüne koymalı hareketini de çok iyi yapmış (anladınız siz dhfsdcf )  Bir de Chizu'yu oynayan kızı çok beğendim ben.Hem çok güzel oynamış hem de çok şirindi kendisi.Bakınız bu.


Kimi ni Todoke'nin animesini izlediğimde (anime ile ilgili yazım) oradaki okul yaşamına,arkadaşlıklara çok özenmiştim.Filmi izlerken de yine o duyguyu yaşadım.Ben de sakura yaprakları düşürken okula yürümek istiyorum ya! Bir de yukata giyip havai fişek izlemeye gitmeden ölmezsem iyi.


Drop (Doroppu)


Bu filmi hem Hiro Mizushima var diye hem de biraz değişik filmlere de bakıyım diye izledim.Sonuçta bol vurmalı,kırmalı,dövüşlü,komik sonlara doğru da biraz hüzünlü bir filmdi.Konusu şöyle;

Shinanogawa Hiroshi özel okulda okuyan bir gençtir.Fakat bir çeteye girmek gibi bir amacı vardır.Bu yüzden de özel okulu bırakıp devlet okuluna geçer.Oradaki serserilerin arasına katılmak için çetenin lideri  Iguchi Tatsuya ile kavga etmek zorundadır.Bu kavgadan sonra Hiroshi çeteye alınır ve olaylar gelişir...

Benim hep kibar,aklı başında bir insanmış diye düşündüğüm Hiro Mizushima'ya serseri rolü  oynamak çok yakışmış.O sarı saçı bile bana kötü gelmedi.Ayrıca şu yandan örmeli saçı çok beğeniyorum kendisinde.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder