24 Eylül 2013 Salı

24

Anneme sordum bu fotoğrafta üç yaşındaymışım.Bugün yirmi dört yaşına girdim.Eskiden yirmili yaşlarda çok başka bir insan olacağımı düşünürdüm.Öyle değilmiş,çünkü ben kendimi yine olduğum yaştan küçük hissediyorum.Aslında değişen çok şey var ama yapmak istediğim şeyler konusunda yolun yarısında bile değilim.Okuldan mezun olmak ve Japonca öğrenmek dışında kayda değer bir şey yapmadım diye düşünüyorum.Yine de okumak,yazmak ve hayal gücümü geliştiren şeyler izlemek de yıllar geçtikçe beni değiştiren ve beni mutlu eden şeyler oldu.Bu yüzden kendimi bir şekilde ifade edebildiğim bloğumu da çok seviyorum.

Şunu da söylemek istiyorum ki;
Sevgili büyüklerimiz,lütfen çocuklara "çok can yakacak", "çok güzel olacak" demeyin.Öyle bir şey yok.Ben hep uzun boylu olacağımı zannediyordum.Oysa 1.57'de kaldım dhfjdfdf.

Doğum günümde ne yapsam diye düşünürken gidip waffle yemeğe karar verdim.Neredeyse her türlü tatlı yiyeceğe hastayım.Zayıf olduğum için de kilo alırım diye bir problemim de yok.Fakat öyle bir lanet ki yediğim her tatlı yüzümde bir sivilce olarak kendini belli ediyor -_-'' Neyse yine de yedim ben.


Anneme doğum günümde şu t-shirt'ü almak istediğimi söylemiştim.Erkek t-shirtü olduğu için bana yetmiş beden büyük.Yine de üzerinde Tokyo yazısı olduğu için dayanamadım tabi.Küçültünce iyi olur umarım ki.

24. doğum günüm de böyle geçmiş oldu işte.Kardeşim bu sene başka şehirde üniversiteye başladığı için yanımda değildi.Gelince tekrar waffle yemeğe gideceğiz  \(^o^)/


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder