12 Eylül 2013 Perşembe

Hana Yori Dango


Oldukça uzun bir tatilden geri döndüm ve blog yazmayı çok özlemişim! Tatilde izlediğim bir kaç animeyi yazacaktım ama öncelikli olarak Hana Yori Dango'dan bahsetmek istedim.Çünkü şu durumdayım.Bu dizinin Kore ve Tayvan versiyonları da varmış.Hatta nette yazılanları okuduğumda kore versiyonunu daha çok sevenlerin olduğunu gördüm.Ben başka versiyonunu izlemeyi düşünmüyorum.Çünkü bu şekilde çok sevdiğim için muhtemelen hoşuma gitmeyecek.Ayrıca trt'nin bir kanalında türkçe dublajlı haline denk geldim ki çok fena.

Japon dramalarını takip edenler bunu muhtemelen izlemiştir veye biliyordur.Ben de Planetarium'u dinleyerek konusundan bahsedeyim biraz;



Makino Tsukushi, çok zengin ailelerin şımarık çocuklarının okuduğu Eitoku'da okuyan orta halli bir ailenin kızıdır.Bu yüzden okulda arkadaşı yoktur ve tek dileği okulu kazasız belasız bitirmektir.Fakat Japonya'nın en zengin ailelerinin çocukları olan dört genç yani F4 (Flower 4) okulda istedikleri her şeyi yapmaktadır.Öyle ki onlara karşı gelen birinin dolabına kırmızı kart koydukları anda bütün okul o kişiye karşı cephe alır.Makino her ne kadar fark edilmemek için okulda yaşananlara ses çıkarmasa da bir gün,F4'ün lideri Tsukasa Domyouji'nin arkadaşına kötü davranmasıyla sessizliğini bozar ve onun karşısında durur.Bu bir savaş ilanıdır ve ertesi gün Makino dolabında bir kırmızı kart bulur.Sonrasında da olaylar F4'ün diğer bir üyesi Hanazawa Rui,Doumyoji ve Makino arasında gelişir...


F4'umuz
Karakterler ise şöyle;

Tsukushi Makino: Doğal,biraz erkeksi ve adalet duygusuna sahip bir kız.Genel olarak sevdim ben bu karakteri.Mao Inoue de rolünü iyi oynamış ve çok tatlı bence.


Tsukasa Domyouji :Çok zengin bir ailenin ve otoriter bir annenin çocuğu olduğu için kendini beğenmiş ve kaba biri.Fakat bir yandan da çocuksu ve gelişim aşamasında olan bir karakter.O yüzden serinin başlarında hiç sevmesem de sonra ben de aşık oldum resmen.Bir de Matsumoto Jun bu karaktere çok yakışmış! Adama özel bir ilgim de yoktu aslında ama bu aralar kendimi youtube'da Arashi videoları izlerken buluyorum.

Hanazawa Rui:Favori F4 üyem.İçine kapanık ve kendi halinde biri.(Devamlı kitapla gezmesi de çok hoşuma gitti.) Makino'yu zor anlarında kurtarmaya gelmesiyle dizinin süper kahramanı gibi.Ayrıca Oguri Shun'a sessiz sakin adam olmak çok yakışıyor.

Sojirou Nishikado:F4'un hiçbir kıza bağlanmak niyetinde olmayan,playboy kişisi.

Akira Mimasaka: Orta yaşlı kadınlarla ilgilenen,F4'un en uzlaşmacı karakteri.




Birinci sezonda Domyouji'nin Makino'ya çıkma teklifi ettiği sahne,yağmurda beklediği sahne ve sezon finali çok güzeldi."Sen onayladığım tek kızsın." derken ben duygulanıyorum bak :'/  Ayrıca imperial march'la çalan ortak telefonda "almighty me" yazmasına çok güldüm.

Dizinin on bir bölümlük ikinci sezonunu da sevdim.(Yalnız keşke bu sezonda da Planetarium duyulsaydı.) 
Bir kaç bölümde Ikuta Toma'nın oynadığını bilmiyordum ve  adamı görünce heyecan yaptım haha.Onun dışında sezon finali de gayet güzeldi.İki saatlik final filmini ise hiç izlemesem de olurmuş.Çünkü filmi Las Vegas yolculuğu sahneleri hariç pek beğenmedim.






SPOILER:
Makino'nun Domyouji le Rui arasında kaldığı bölümlerde ben de ikileme düştüm gsfdghsd.Ana karakter olsam bu kararsızlıkla dizi dokuz-on bölüm değil elli bölüm sürerdi.Sonunda bari bu çocuk da mutlu olsaydı."Kimi sevsem evleniyor." demesiyle kaldı kıyamam.Hayatım ikinci esas karakterlere üzülmekle geçiyor.

2 yorum:

  1. OHAAA!
    Eskiden quizz.com diye bi' site vardı. Orada biri bi quizz hazırlamıştı, demek bu diziden aşırıyomuuuş! Her şey aynıydı ya, isimler bile. Ben de izleyeyim bunu.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aa nasıl bir siteydi merak ettim :D

      Sil