30 Aralık 2013 Pazartesi

sayonara 2013




Bu aralar dikkatim normalde olduğundan çok daha dağınık.Böyle olduğunda ne doğru dürüst bir şey izleyebiliyorum ne de kitap okuyabiliyorum.Fakat şöyle kafamı biraz toplayıp 2013'te neler yaptığımla ilgili yazmaya karar verdim.

Haydi bakalım:
  • Üniversiteden mezun oldum.
  • Japonca öğrenmeye devam ettim.
  • İlk kez bir işte çalıştım ve bir hafta sürdü.
  • Öğretmenlik yapmaya karar verdim.
  •  Her zaman kendimi doğru şekilde ifade edebilmek istedim.Bu sene de bunun için uğraştım ama hala bazı şeyler benim için çok zor. 
  • Galiba insanları daha az kafaya takmayı öğrenmeye başladım.
  • Tekrar anladım ki kalabalık ortamlarda hala pek iyi hissetmiyorum.
  • İstediğim kadar kitap okuyamadım.
  • Diğer senelere göre daha çok anime izledim.
  • Japonya'dan üç tane mektup arkadaşım oldu!
  • Tek gözümün doğuştan bozuk olduğunu öğrenince gözlüklü bir insan oldum.
  • Saçımı yine devamlı değiştirdim.En son kısa kestirip bir kısmını pembe-kırmızı gibi bir renge boyadım ki şöyle:


Ve gelelim 2014'te yapmak istediklerime.Genelde plan yapmamaya çalışırım ama buraya bir liste yaparsam diğer sene geri dönüp yazdıklarımı değerlendirmek güzel olur diye düşündüm.

-Çalışmaya başlamak.
-Japonya'ya gitmek için para biriktirmek.
-Japonca'mı geliştirmek.
-Çok kitap okumak.
-En az üç hikaye yazmak.
-Kendiyle daha barışık bir insan olabilmek.
-Dikkat dağınıklığını azıcık da olsa yenebilmek.
-Üşenmeyip kendime bir adet lens almak.
-Edgar Allan Poe'nun kısa hikayeleri kitaplarının hepsini alıp Poe'nun yüzünü oluşturmak.
-Analog fotoğraf makinası almak.
-Sailor Moon'u tekrar izlemek.
-He bir de azıcık kilo alabilsem iyi olacak.

Şimdilik aklıma gelenler bu kadar.Piyango bana çıkarsa ilk iki şık elenecektir tabi ^o^

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder