28 Şubat 2014 Cuma

bu aralar okunan kitaplar

İki essay,bir powerpoint sunumu ve kendim için yazmak zorunda hissettiğim bir hikaye varken niye blog postu yazdığımı bilmiyorum.Fakat buraya bakıp başka insanların yazdıklarını okuyunca bende de bir şeyler yazma isteği doğuyor.


Geçenlerde okuyup bitirdiğim Fang Ailesi ile ilgili yazmak istiyordum bayadır ama zamanım olmadı.Kitap kısaca, performans sanatçısı birer anne-babaya sahip iki kardeşin yaşamıyla ilgili.Uzun zamandır bu kadar karakterleri gerçek insanlarmış gibi kabullendiğim bir kitap okumamıştım.Bu belki de yazarın karakterlerin iç dünyasını ve çocukluk travmaları sonrası yetişkinlikte içinde bulundukları durumu iyi anlatabilmesinden kaynaklanıyor.
Ben çok sevdim bu kitabı.


Dün Kadıköy'de Japon mitolojisiyle ilgili kitap bulacağım diye derse geç kalmayı göze aldım.(ve kaldım evet.) İstediğim kitapları bulamadım ama ejderhalarla ilgili kitap buldum.İçindeki resimler çok güzel!


Umbrella Academy,My Chemical Romance'den tanıdığımız Gerard Way'in yazdığı bir çizgi roman!! Kardeşim de ben de MCR'yi ve kendisini çok seviyoruz tabiii.Kardeşim internette kitabın Türkçe çevirisinin olduğunu görmüş ve heyecanla beni aradı.Aslında Gerekli Şeyler'de de orjinali varmış ya daha önce nasıl görmemişiz! Gidip hemen aldım ama bu benim değil okuyup kardeşime göndereceğim.


Son olarak buraya essay yazarken kriz geçirdiğim anlardan birini koyayım.Pedagojik formasyon is killing me! Bir de kedi çok güzel bir şey.Böyle bir canlıya zarar verebilen insanların acı çekmelerini diliyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder