24 Nisan 2014 Perşembe

gone with the sin baby

-Pedagojik formasyon birinci dönemi tamamlamış bulunuyorum!Hem de ilk kez bir dersten (hem de zor olan) AA alarak! Resmen öğrenciliği zirvede bırakıyorum.İkinci dönemde stajı ve sınıf arkadaşlarımın önünde 15 dk ders anlatmayı da atlatırsam çok mutlu olacağım.

-Kursta ikinci kanji kitabına geçtik.Sensei diğer 250'yi öğrendiniz deyince bizim öğrendik öğrendik diye kafa sallamamız çok komikti çünkü kimse tam olarak hepsini bilmiyor.



 -Arada sırada How I Met Your Mother'ın final bölümü aklıma geliyor da üzülüyorum.Bir de nasıl sinirimi bozmuşsa rüyamda Barney Stinson'a sarılıp hüngür hüngür ağlıyordum shfsjdf.Son sezonlara doğru tam bir ted mosby fan girlüydüm.AMA ŞU BAKIŞA BAKAR MISINIZ! Bir de burada o kadar güzel "remembering this" diyordu ki ben bile gözlerinden kalp çıkan anime karakteri gibi oldum.



-------------- GAME OF THRONES SPOILER:
Game Of Thrones'un yeni sezonunun başlamasıyla pazartesileri heyecanla bekleyecek bir şey oldu.Cofri'nin ölmesi konusuna gelirsek sevindim tabi ama ben Jack Gleeson'u çok seviyordum ya.Bir de daha bir şeyde oynamayacakmış.Biri döndürsün şu çocuğu o yoldan.
-------------------------------------------

-Dün  lomo makinemin ilk filmini fotoğrafçıya verdim.Ne çıkacak çok merak ediyorum.Düzgün bir iki fotoğraf çıkarsa buraya koyacağım.



-Eskiden televizyonda ara sıra izlediğim Malcom in the middle'ı izlemeye başladım ve çok eğleniyorum.Allahtan 7 sezon ama şimdiden bitince ne yapacağım diye düşünüyorum.O derece sevdim şu aileyi.




-Bu aralar beni en sevindiren haberlerden biri 2 Ağustos'taki HIM konseri oldu.Çünkü bu yaz Japonya'ya gidemiyorum ve bu benim için teselli armağanı gibi bir şey.Yani düşününce: VILLE VALO'YU CANLI CANLI GÖRECEĞİM! Tabi boyum yeterse jfdslfk. Sahne önüne verecek param yok.Öbür türlü de önüme mutlaka benden uzun boylu biri geçiyor ve ben arada zıplayarak sahneyi görebiliyorum-_-'' Neyse sesini duyacağım ya o da güzel.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder