14 Haziran 2010 Pazartesi


Her sene sonu aynı hatayı niye tekrarlıyorum ben?Finallerde deli gibi çalışmalıydım ve bütünleme sınavlarının eziyetini çekmemeliydim.
Ben ikinci öğretim okuyan bir öğrenciyim ve erken uyanmak kabus gibi!Dün akşam 9:05'e ayarlı telefon
alarmını "Sabahın Köründe"olarak kaydettim.Otobüste uyumamak için kendimi zor tuttum ve okula varıp güneşin alnında fakülteye doğru yürürken de istediğimde ne kadar azimli bir insan oluyorum diye düşündüm.Şu an yaptıklarımı finalde yapsaydım;hiç yoktan erken kalkıp çalışsaydım şu an bu durumda olmicaktim.Evet her zaman söylerim ben çok saçma şeyler yapan bir insanım ve bunları da kabul ederim.Şimdi ders çalışmam lazım ben burada ne yapıyorum?Neyseki az kaldı,yakında bu listenin sahibi ben olacağım hehe!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder