22 Haziran 2010 Salı


Ortaokul ve lise yıllarım aynı kasetleri tekrar tekrar dinlemekle geçti.Aynı kaseti okula giderken,okulda ve servisle eve dönerken bıkmadan dinlerdim.Walkmanimin geriye sarma tuşu olmadığı için de eğer bi şarkıyı tekrar dinlemek istersem,keseti çıkarıp elimle geri sarma eziyetine katlanırdım.(Bu eziyetlerden diğeri de otobüste giderken müzik dinlemek çünkü her zaman cep telefonuyla konuşan biri kasetin delirmesine ve eş zamanlı olarak sizin de delirmenize yol açabilir.)

En çok dinlediğim kasetlerden biri şimdi biraz komik bulsam da: Avril Lavigne-Let Go'ydu.Orta okuldaydım ve galiba ben onun gibi olmak istiyordum;upuzun dümdüz saçlarımın olması,onun gibi şarkı söylemek...Ondan sonra da Dolores O'riordan hayranlığı almıştı beni.Onun gibi sese sahip başka bir insan yoktur diye düşünüyordum.Best Of The Cranberries(stars) kaseti de önemlidir bu yüzden benim için.

Lisedeyken Mor ve Ötesi takıntım başlamıştı bile.O zamanlarda "Dünya Yalan Söylüyor" albümü çıkmıştı ve çok sevilmişti ama benim en sevdiğim,defalarca dinlediğim ondan eski olan"Bırak zaman aksın" ve "Gül Kendine" albümleriydi.Bu iki kasetin şarkı sırasını bile ezbere söyleyebilirdim.Gül Kendine'nin kaset kitapçığı içindeki "Bu albüm dünyanın gidiş hatından endişe duyanlara adanmıştır." yazısı bile benim hayranlığıma bir sebepti.

Şimdi bakıyorum da daha dertsiz ve güzel günlermiş onlar diyorum.Tekrar okul servisinin camına kafamı dayayıp,kasetlerimden herhangi birini dinleyerek,bazen düşünerek bazen üzülerek bazen de hayal kurarak eve dönmek istiyorum...




11 yorum:

  1. meteora..=)güzeldi eskiden herşey evet..ama niye üzülerek dönmek istiyosun?garip olmuş :)diğerleri olabilir ama üzülmen..neyse güzel yazmışsın.. :D

    YanıtlaSil
  2. seviyorum meteorayı başında don't stayy vardı:D yani güzeldi o yüzden geri dönmek istiyorum yazdım ve çabuk geçti zaman işte...nyse teşekkür ederim çok:))

    YanıtlaSil
  3. evet don't stay:D..ne demek beğendm çok..:)anladım yok eve niye üzülerek dönmek istiosun..? :)

    YanıtlaSil
  4. :D teşekkürler çok!:) ya bazen kötü bi şey olduğunda üzülerek dönüyordum da onu kastettim:)

    YanıtlaSil
  5. :):)!! hee anladım..diosun ki üzülerek eve dönmeyi bile özledim :D

    YanıtlaSil
  6. yok eve dönüyorum diye üzülmüyodum:D okulda bi şey oldu diyelim bi şey yolunda gitmio byle onu düşünerek ona üzülerek bi yandan müzik dinlemek.

    YanıtlaSil
  7. yok yok :P haha anlaşılamadım..yani geçmişi herşeyiyle özledim..geçmişte üzülmeyi bile falan diyosun ben böyle anladm :P

    YanıtlaSil
  8. hahaha iyice karıştı nasıl bir cümle yazmışım:P anladımm evet öyle:D

    YanıtlaSil
  9. :D :D tamam..hahhaaha gene de üzülme!! :)

    YanıtlaSil