12 Eylül 2010 Pazar

Bu sabah"sayın seçmennnn" diye uyandırdı annem ve babam beni.Benimse o an için tek derdim biraz daha uyuyabilmekti.Hani olur ya sabah hiç uyanmak istemezsiniz ve o an için tek derdiniz beş-on dakika daha uyuyabilmektir.Uyanmak istemedim hiç ama böyle olaylarda üzerimde garip bir sorumluluk hissediyorum.Ben ilk kez geçen sene oy kullandım ve o zaman da bir hata yapıcam da oyum sayılmıcak diye heyecan yapmıştım.Sanki her şey bana bağlıymış gibi!!!Gerçi bir oy bir oydur(Bu klişe lafı da söylemiş oldum)
Bugün oy kullanmaya giderken de elli tane soru sordum anneme."mühürü nasıl basıcaz?" "nerden katlıcaz?" "zarfı içe mi katlıyım?" Şu an anladım ki annem sabır sahibi bir insan hehe.
Bu tarz siyasi olaylar çok fazla yorum yapacağım şeyler değil aslında.Facebook'daki EVET-HAYIR muhabbetinden de bıkmış bulunmaktayım.Bu olayın içinde bulunmak zorunda olduğum için kendimi kaptırıyorum sanırm.Çünkü aslında bu satırları yazan şahıs Orta Dünya'da falan yaşamak isterdi.Orada hiç yoktan iyi ve kötü keskin çizgilerle belli.Yaşadığımız dünyada ise neyin iyi neyin kötü olduğunu ayırt etmek bazen oldukça güç.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder