19 Eylül 2010 Pazar

Üç-dört günlük kısa bir tatilden sonra yine evimdeyim.Eylül ayı olması,sitenin yarısından fazlasının boş olması ve yaş ortalamasının 70 civarı olması dolayısıyla yazlıkta oldukça sessiz sakin günler geçirdim.

Sitedeki evlerin birinin bahçesindeki yalnız kalan köpeği sevmeye gittik arada bir kardeşimle.Sahipleri bir yere gitmiş komşuları bakıyormuş ona ama biraz psikolojisi bozulmuş sahiplerini arıyor tabi. Küçükken hep olmasını istediğim "köpeğim olsun onla yürüyüşe çıkıyım" düşüncesi ailece yaptığımz bir yürüyüşte peşimize bir köpeğin takılmasıyla tekrar aklıma yerleşti.Sahibi olmasa kaçıracaktım hem yürürdük ne güzel yeeea!

--- işte bu varlık ve bendeki aşırı gülme hali

---Bunu da yazlıktan ayrılırken telefonumla çektim.Neden bilmiyorum çocukluğumdan beri gidip geldiğim bu yeri terk etmek hüzünlü gelir hep.

Neyse işte böyle geçti bir kaç gün ve okulum yarın açılıyor.Alttan derslerde dolu bir dönem beni beklemekte.Alttan dersleri olan tüm öğrencilere sabır ve başarılar diliyorum burdan bu vesileyle.

2 yorum: