23 Mart 2011 Çarşamba

bu aralar...

-Bütün günümü Big Bang Theory ve How I met your Mother izleyerek geçirmek istiyorum.
-Howard Wolowitz'e çok gülüyorum.
 -Wow karakterim 48 level oldu.
 -Black Swan ve The King's Speech'i izlemek istiyorum.Hafta sonu çıkıp almalıyım.
-bu şarkı çok tatlı bak
-Kardeşim ilk konserine çıktı(Baterist kendisi) Çok çok konserlere daha çıkar umarım ki.
-Elimle bile ritim tutamayan bir insanım ama kız kardeşim kurs bile almadan bateri çalıyor.Nedeeen? Nedeeeeen?
-Kilo almak kilo vermekten daha zor.Kilo almam lazım.
-Ev Baklavası olsa da yesek.(çok şey istiyorum)
-Okul bitse artık.
-Almanca çalışmam lazım.Çeviri ödevimi yapmadım.
-Okula gitmem lazım:(
-Mp3 çalarımın ara kablosunu kaybettim.Ne yapacağım şimdi ben?
Şu an aklıma bunlar geldi ama eminim sonra "aaa bunu da yazsaydım" diye söylencem kendi kendime.
-son olarak Soft Kitty  :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder