11 Mayıs 2011 Çarşamba

aslında bir konu var

  • İnsanların karşısında rahat konuşan biri olmadım hiçbir zaman.Hatta ortaokul ve lise hayatımı "sessiz" "sakin"  diye adlandırılarak geçirdim.Aslında bu bir yerden sonra çok sinir bozucu bir şey ama artık biliyorum ki insanların algısını değiştirmek zor bir şey çünkü herkes sizi ne tarafından anlamak istiyorsa oradan anlıyor.Biraz bak,gör,oku olur mu? Kimse senin algıladığın gibi değil.Bir insan aynı zamanda bir çok şey demek.Sadece sessiz,sakin değil.
  •  Dün vize notu yerine geçecek bir sunumum vardı.Onu atlattığım için çok mutluyum.Finaller de bitsin ve tatil gelsin istiyorum.Yok canımm tembel değilim dinlenmeyi çok seviyorum ondan.(bahanem de bu)
  • Küçükken çok mutlu olduğum bir anı beynime kazımaya çalışırdım hiç unutmayayım diye.
     Anlatacaktım şunu aslında ama anlatamadım.Hani böyle güneş suya vurur ya bir pırıltı olur şu resimdeki gibi ben ona hayranım işte.O gün de yazlıkta yüzerken çok hoşuma gitmişti.Sanki önceden hiç görmemişim gibi.Hala aklımda olduğuna göre beynime kazımayı başarmışım demek ki.
    •   Okula gitmem lazım.Bütün gün evde oturabilirim yine.
    •   Bir de The Kooks çok tatlı grup.(İngiliz aksanı sevmek)

    Hiç yorum yok:

    Yorum Gönder