6 Ocak 2012 Cuma

Kimi Ni Todoke (Reaching You)

Kazehaya,Sawako
 Kimi Ni Todoke birinci sezonu bitirdim ve çok sevdim.Konusundan ve karakterlerden biraz bahsedeyim.

Animenin ana karakteri; Kuronuma Sawako insanlarla iletişim kurmakta zorluk çeken ve içine kapanık bir kız.Karanlık bir havası olduğu için de insanlar ondan korkuyorlar ve hatta doğaüstü güçleri olduğuna inanmaya başlıyorlar.(Onu The Ring'deki Sadako'ya benzetiyorlar ve öyle çağırıyorlar) Kısacası insanlar tarafından hep yanlış anlaşılıyor.Fakat her şey okulun ilk günü Shouta Kazehaya ile karşılaşmasıyla değişiyor.Kazehaya,Sawako'nun tersine arkadaş canlısı ve popüler biri.Onu herkes gibi yanlış anlamıyor,korkutucu bulmuyor ve içten davranıyor.

Chizuru,Sawako,Ayane
Anime ilerledikçe Kazehaya'nın da yardımıyla Sawako için bir şeyler değişmeye başlıyor.Sawako kendini ve kendi duygularını keşfediyor.İki tane de yakın arkadaşı(Chizuru ve Ayane)oluyor ki animedeki arkadaşlık ilişkileri çok güzel.Karakterler gerçek olsun,hepsi benim arkadaşlarım olsun istiyorum!
Ryu,Chizuru
Chizuru'nun sert bir kız olmasına rağmen ağlak halleri ve bir de animenin çok fazla konuşmayan,cool kişisi Ryu'nun tepkileri çok iyi.Aşırı anime tepkilerini seven biri olarak,bu animeyi sırf Sawako'nun ifadeleri için bile izleyebilirim.Bakınız;



Galiba kendi orta okul ve lise yıllarım pek iyi geçmediği için okulda geçen böyle şirin animeleri çok seviyorum.İkinci sezonu izlememek için kendimi tutuyorum.Hemen bitmesin istiyorum^_^

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder