24 Ocak 2012 Salı

Üniversite hayatımın son yoğun sınav haftasını geride bıraktım.Öbür dönem sadece üç dersim ve bolca boş zamanım var.

Hiçbir zaman çok çalışkan olmadım.Genelde sınavdan iki gün ya da bir gün önce çalışmaya başlarım.Ondan önceki günler dikkatimi bir türlü toplayamam.Dur bir şeyler izleyeyim,oyun oynayayım,dergi okuyayım.derken...Sınava çok az gün kaldığı gerçeği kafama dank eder.
O son bir günkü çalışma azmime ise hayranım ben.Gözlerimden uyku akar ama çalışmaya devam ederim.

Kırtasiye malzemelerine hasta biri olarak sınav dönemi öncesi defter,kalem vs almak sevdiğim bir olaydır.Genelde yazarak çalışırım.Yazarak çalışmadığım, sadece ders notlarından okuduğum zaman hiçbir şey aklımda kalmamış gibi gelir.O yazmak da çok zahmetli bir şeydir aslında.Kollar ağrır,sonlara doğru özene bezene yazdığım yazım çirkinleşir.

Sınav dönemlerinin vazgeçilmezi kahve haline geldi benim için.Oysa daha önce çok içmezdim.Onun dışında da çay ve olips pek severim.

Ne zamandı hatırlamıyorum ama ders çalışırken bir kere sabahlamıştım.Sonra bunu çektim ve uyuyayım artık dedim.Neyse ki sınavdan da geçtim.

Sayfalarca okumamı gerektiren  ağır derslere rağmen bütün bunları özleyecek miyim diye düşünüyorum bazen.

2 yorum: