25 Haziran 2012 Pazartesi

The Legend of Korra (spoiler alert!)


Sevdiğim bir şey izlerken genelde kendimi olaya kaptırırım ve karakterlere bağlanırım.Bu yüzden The Legend Of Korra'nın çıkacağını öğrendiğimde sevinmekle beraber, "ne bu Aang falan yok bunda" gibi bir tepki de vermiştim.İlk serinin yeri ayrı  fakat Korra'da da sevdiğim ve heyecanla izledim bölümler oldu.Hatta on iki bölüm az geldi.Biraz daha devam etseydi keşke.(sigh...)


Karakter olarak Korra'yı ne çok sevdim ne de nefret ettim ama yeni avatarın kız olması güzel olmuş bence.2. kitapta karakteri değişir ve gelişim gösterir diye düşünüyorum.Bolin ve Mako ise izleyen herkesin de söylediği gibi ikinci bir Sokka ve Zuko olmuş.Olsun razıyız.Asami hakkında pek bir şey söyleyemeyeceğim.Aşk durumları karışacak gibi.Onun dışında Chief Bei Fong tam Toph'un kızı.Seviyoruz kendisini.Bendinginin alındığı sahnede bittik.(Neyse ki düzeldi.)Yeni katılan General İroh hakkında da sadece şunu demek istiyorum "o ses!"


Tenzin ve ailesi de bu serinin en sevdiğim karakterlerinden.Özellikle de;Meelo.İzlerken yanaklarını sıkmak istiyorum veledin.(izleyelim^^)




Amon kim acaba nasıl bir varlık derken onun hikayesini de öğrenmiş olduk.Sonunda Aang'in göründüğü sahne de çok güzeldi.Sezon finalinde çözülecek bir şey kalmadı böylece.Bakalım diğer sezonda neler olacak.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder