19 Haziran 2012 Salı



Yazmak cidden meşakkatli (böyle yazılıyormuş.) bir eylem.Yazdım bir şeyler diyelim.Bunun tekrar okuyup düzeltmesi var.Bilgisayara geçirmesi var.Tekrar okuyup tekrar gözden geçirilmesi var.Bir de yarışmaya göndermek istiyorum ama yetiştirmem imkansız gibi görünüyor.Sabah akşam yazsam belki biter.Yazdıklarımın da iyi olduğunu düşünmüyorum ama sürekli Gaiman'ın "Ignore your inner critic."sözünü aklıma getiriyorum.Sadece yazmak gerekli.

Her tatilde kendime çok anime izleyeceğim çok kitap okuyacağım derim.(Bazen tabi bu gerçekleşmez.)Bir şeyler yazdığım için kitap okuyamıyorum ama Steins Gate'i izlemekteyim.İlk bölümler baya kafamı karıştırmıştı ama sonra olaylar heyecanlı bir hal almaya başladı.Bitince kısa bir şeyler yazarım herhalde.

Bir de Legend of Korra var tabi.İlk serideki karakterleri özellikle Sokka ve Toph'u özlüyorum ama yeni seriyi de sevdim.Son iki bölüm de oldukça iyiydi.

Meelo bitirdin bizi fdssalkds

2 yorum:

  1. sen sadece yaz yahu. gerisi akar gider diye düşünüyorum. yazar olmak böyle bir şey olsa gerek.

    YanıtlaSil