5 Temmuz 2012 Perşembe

Toki o Kakeru Shoujo (The Girl Who Leapt Through Time)

Steins Gate'den  sonra zaman yolculuğu ve zamanda atlama konusuna sahip bir animeyi  daha izlemiş bulunmaktayım.Daha önce de söylediğim gibi sevdiğim,ilgi duyduğum bir konu.


2006 yapımı film bir roman uyarlaması ve birçok ödül almış.Konusu ise şöyle; Makoto Konno,kendisiyle aynı sınıfta olan Chiaki ve Kousuke adlı iki yakın arkadaşa sahip, liseli normal bir kızdır.Genelde bu iki kişiyle takılır ve beyzbol oynarlar.Arkadaşlıkları iyidir.


O gün Makoto için şanssızlıklarla dolu geçmektedir.Okulda çeşitli aksilikler yaşar.Okuldan dönüşte de bayır aşağıya inerken bisikletinin fireninin çalışmadığını fark eder.Duramaz, tren yolunun bariyerlerine çarpar ve havalanır.Tam tren tarafından ezilecekken kendini daha önceki bir zamanda bulur.Böylece zamanda atlayabildiğini öğrenir.Bunu günlük işler ve kendi çıkarları için kullanır.(Bir yetenek de bu kadar boş kullanılmaz yani ^_^) Bu yaptığının getirdiği sonuçları ve başkalarına olan etkilerini hikaye ilerledikçe öğrenecektir.Kelebek etkisi gibi diyebiliriz.


Ne zamadır izlemek istiyordum.Konusunun çok hoşuma gitmesine rağmen bana biraz durgun geldi bu anime.Fakat etkileyici sonunu ve çizimlerini çok beğendim.Ayrıca konusu ne kadar olağan dışı olsa da,günlük hayat ve arkadaşlıklar çok tatlı bir şekilde anlatılmış bence.Dram öğesinin de fazla abartılmaması ayrı bir güzel olmuş.




2 yorum:

  1. cevaplıyorsan, mimin var bende :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok zor geldi ama bu mim bana^_^ Okurken de bir insanı tek kelimeyle anlatmak gerçekten güç diye düşündüm.O yüzden cevaplamayayım.Teşekkürler:)

      Sil