28 Ekim 2012 Pazar

Çocukken İzlediğim Animeler

Aklıma çocukken izlediğim animelerden bahsetmek geldi.Tabi o zamanlar izlediğimin anime olduğunun farkında değildim.Animelere olan ilgim ne zaman başladı onu da tam olarak bilmiyorum ama bu ilginin çocukken izlediklerimin bilinçaltımda yer etmesiyle de alakalı olduğunu düşünüyorum.


Terry ve Candy

İlk olarak tabi ki Candy Candy.Açılış müziğindeki "watashi wa watashi wa watashi wa Candyyy" sözleriyle de aklımızda kalan bu animede ana karakter dramdan drama koşuyordu.Biz de çocuk aklımızla izledik bunları hep-__-' Bir de Terry Grandchester'dan bahsetmemek olmaz.Kendisi benim ilk anime karakteri aşkımdı.Anthony'e de üzülmüştüm ama Terry başkaydı.Serseri tavırları,mızıka çalması ve ağaçlarda takılması ile hafızamnda kalan bu karakter Şeker Kız Candy izlememin sebeplerinden biriydi.Sonradan internette okuduğum yorumlara göre benim gibi bir çok Terry'ci olduğunu gördüm.


Çocukken izlediğim animeler içinden en sevdiğim ve yeri ayrı olan Sailormoon'dur.Hatta ilkokuldayken tahta parçalarının üzerine ay,neptün vs yazıp okulda arkadaşlarıma dağıtıp Sailormoonculuk oynatmışlığım var:D Sailormoon'da en sevdiğim şey ise kostüm değiştirmeleriydi.Ben bir Sailormoon karakteri olsam kıyafetim nasıl olur,nasıl dönüşür diye hayal ederdim hep.Çocukken hayalim Sailormoon karakteri olmaktı yani.

Animenin diğer bir güzel yani karakter çeşitliliğiydi bence.Favorim hangisiydi hatırlayamıyorum.Galiba çoğunu severdim.Ayrıca Tuxedo Mask'ın yani Mamoru'nun bir anda belirip gül atması ve Usagi'yi zor durumdayken kurtarması da efsaneydi.

İzleyeli çok uzun zaman olduğu için olayları da fazla hatırlayamıyorum ne yazık ki ama tekrar izlemeyi düşünüyorum.İzlemek istediğim diğer animelerden yer kalırsa yenisi çıkmadan mutlaka tekrar bir bakacağım.

Çok sevdiğim opening:



Go! Go! Itsutsugo Land Trt1 de verilen bir animeydi.Afacan Beşizler gibi bir adla yayınlanmıştı sanırım.Benden başka izleyen,hatırlayan var mıdır bilmiyorum.Fakat kardeşimle çok severek izlerdik bunu.Bittiğinde üzülmüştük hatta.Aklımda da en küçük kardeşin ağladığında evi su basması ile kaldı.

Go! Go! Itsutsugo Land
Pokemon'dan bahsetmeme pek gerek yok sanırım.(Bölümlerin karışık verilmesine,sonradan tekrar başa dönmesine gıcıktım bu arada.) Bir dönem hepimiz taso için cips alıp,Pokemon eğitmeni olmak istedik belki de^_^ Pokemon'un yarattığı popülariteden sonra da Digimon,Beyblade vs de arkasından gelmişti diye hatırlıyorum.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder