11 Ekim 2012 Perşembe

Skip Beat!


"Bunun ikinci sezonu niye yok?"diye sorduğum,konusu türk filmi vari (Bir tek bana öyle gelmiş de olabilir^^) eğlenceli bir shoujo Skip Beat! Konusu da şöyle;

Mogami Kyouko çocukluk arkadaşı Fuwa Shoutarou'ya ünlü bir şarkıcı olma yolunda destek vermek için Tokyo'ya gelir.Shou'ya büyük hayranlık duyar,ona yardım etmek için birkaç işte birden çalışır.Ona karşı bu hayranlığı ve sevgisi Shou'nun onun hakkında söylediği şeyleri duymasıyla nefrete dönüşür.Shou Mogami'nin basit ve sıkıcı biri olduğunu düşünüyor ve onu kişisel hizmetçisi olarak görüyordur.Bunun üzerine Mogami Shou'dan intikam almak için kendini değiştirmeye ve show sektörüne girmeye karar verir.


Mogami Kyouko:Daha önce de abartılı anime ifadelerini,chibi halleri sevdiğimi söylemiştim.(Kuronuma Sawako'nunkiler gibi.) Mogami de Shou'yu düşününce verdiği tepkileri,kendi içinde konuşmaları,küçük şeytanları,voodoo bebeklerini canlandırması ile çok şirin bir karakter bence.Anime boyunca kendini sorgulaması,düşüncelerinin ve karakterinin de gelişmesi güzeldi.


Fuwa Shoutarou:Bu karakterin havalı hallerine o kadar gıcık oldum ki Mogami'nin intikamını almasını istedim.(Gerçi sonra biraz sempati duyduğumu itiraf ediyim^^)




Tsuruga Ren:Ren,idealist bir oyuncu olduğu için Mogami'nin intikam amacı ile oyuncu olmak istemesini önce pek hoş karşılamıyor.Fakat sonra onda bir potansiyel olduğunu anlıyor ve ona destek oluyor.Ayrıca cool tavırları ve kibarlığıyla her shoujo'ya lazım bir anime karakteri bence kendisi.Mangayı okumaya başlayınca fikirlerim değişir mi,Shou'nun tarafında olur muyum bilmiyorum.Şimdilik Ren! diyorum o yüzden.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder