5 Mart 2013 Salı

Another (アナザ)


Çok tembel bir anime izleyicisiyimdir.Dikkatim o kadar dağınık ki bir bölümün on dakikasını izleyip,başka bir şeylere baktıktan sonra kalan on dakikasını izlerim.Ne kadar izlemek istesem de çok bölümlü animelerin de hep birazını izleyip bıraktım.(sigh -_-') Bu yüzden Another hem az bölümlü olması hem de çok heyecanlı olması ile sıkılmadan izlediğim animeler arasına girdi.Ayrıca çizimlerini de çok beğendim.

Gelelim pek beceremediğim özet kısmına;

Orta okul öğrencisi olan Sakakibara Kouichi başka bir okula transfer olur.Yeni okulunda Misaki Mei isimli,tek gözü göz bandıyla kapalı gizemli bir kızla tanışır.Kısa süre içinde yerleştiği karanlık atmosferli sınıfta bir gariplik olduğunu fark eder.Eski bir sırada oturan Mei her zaman yalnızdır.Sanki o yokmuş gibi davranılıyor,görmezden geliniyordur.Kouichi bu sınıfın sırrını öğrenmeye çalışır...

Özellikle bölümlerin sonlarına doğru "hııııııaaaa ne oldu şimdi!" şeklinde tepkiler vererek izledim.Normalde kanlı filmleri hiç izleyemem ama animede o beni pek rahatsız etmedi açıkcası.Sadece bir sahnede gözlerimi kapayıp açtım.(Hangi sahne olduğunu söylemek istiyorum aslında ama spoiler olur evet.) Yine  de kanlı sahnelere ben hiiiç gelemem diyorsanız izlemeyin.

Animenin bir güzel yanı da açılışı.Çok sevdim ve neredeyse her bölümde hiç üşenmeden dinledim.



6 yorum:

  1. Tahmin edebildin mi peki ölü olanın kim oldugunu :'3 Biz arkadaşımla bu kesin değil ya diyip üstünü çizmiştik ldkjaslıdjasdlk hem de 2 kere izlemiştim ben final bölümü gelmeden. Hem de 2. izleyişimde not alarak izlemiştim ya :') Ama böyle şeylerde tahmin yeteneğim yok demek...
    Çizimlerini ve ayrıntılarını en çok sevdiğim animelerden benim de.
    Ama openingde "Taze kanın tırnakladığı kaşlarını yanaştır." tarzı bi cümle vardı bilmiyorum çeviri mi bozuktur nedir. Hep buna takılıyorum nasıl bu kadar saçma bi şey olabilir diye :B

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yok izlerken bir kaç tahminim oldu aslında ama hiçbiri tutmadı.Bende de tahmin yeteneği yok sanırım :'( dasdsafdsfd ben de mi öyle yapsaydım acaba not tutmaya yer arıyorum zaten ^_^

      O söze dikkat etmemiştim ama çevirilerine baktım."I'm digging my bloody nails into you" olabilir o :D

      Sil
  2. Ben de genel olarak her şeyi izlemekte çok tembelim arkadaşlarım uzaylı muamelesi yapıyor artık. :D Benim gibi birileri daha varmış ne güzel. Hemen anime listeme alıyorum bunu çok hoşuma gitti. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de öyle işte.Sadece animelerde değil dizilerde,filmlerde de öyle.Hep game of thrones izleyeceğim deyip üşeniyorum mesela:D
      Sürükleyici bir anime cidden.Beğenirsin umarım:)

      Sil
    2. Ben o üşengeçliğimi yenmeye çalışıp milletin ısrarıyla Game of Thrones'u izlemeye başladım ama çok fazla seks sahnesi vardı ve kitapla fazlasıyla aynı gidiyordu. Sıkıldım bıraktım ben de. :D Kitabını okumak eğlenceli en azından. :)

      Sil
    3. Ben onu da okumadım:( kitaplarını da merak ediyorum ama okumak istediklerimi bitirince bakarım belki:)

      Sil