15 Mayıs 2013 Çarşamba

Kitap Fuarı

Yaşadığım şehir pek bir etkinliğin düzenlendiği bir yer değildir.O yüzden kitap fuarı olunca çok sevinçli oluyorum.Bugün,gittiğimde her şeye saldırmayayım sakin olayım diye daha önceden yaptığım kitap listesini de alarak fuara gittim.Tabi ki ilkokullusundan liselisine kadar herkesin geldiği günü bulmuşum.(Bir de çocukların eline balonları kim verdi allah aşkına.)

Göründüğü üzere.

İstediğim tüm yayın evleri oradaydı.O yüzden kalabalık bir yana fuar iyiydi.Günün sonunda üç maddelik listemdeki kitapların ikisini bulmuştum.Hatta daha fazlasını almış ve beş kuruşsuz kalmıştım -_-'''



Günün karı sahaflara bakarken 5 liraya bulduğum Amerikan Tanrıları oldu. (Listemdeydi.) Kitabı birden önümde buldum ve çok sevindim.DK yayınlarında %20 indirimi görünce Murakami almadan duramadım tabi.Sahilde Kafka'dan sonra ne okuyayım diye baya düşündükten sonra Haşlanmış Harikalar Diyarı Ve Dünyanın Sonu'nda karar kıldım.Şu fuardan tek pişmanlığımsa Aşk Ve Gurur'a o kadar para baymam oldu.Çünkü listemdeydi ve görür görmez aldım.Oysa önce sahaflara baksaymışım...İşte hep kalabalık ve ses ile karar verme yetimin iyice gitmesi bunlar.Seneye ilk sahaflardan başlayacağım.

Sahaflar


Sahaflarda şu Alice in Wonderland'i görünce direk benim olmalı bu dedim.İçinde basım tarihini bulamadım ama baya eski bir kitap galiba.(Sadece basan yayın evinin adı var.) Çok güzel değil mi?



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder