7 Mayıs 2013 Salı

Nana Live Action 1-2


Nana'yı izleyeli üç ya da dört yıl oldu galiba ve hala en sevdiğim animelerin başındadır.O zamanlar animeyi bitirdikten sonra  live actionın birazını izleyip beğenmemiştim.Çünkü animeden o kadar etkilenmiştim ki live actionu bunu karşılamıyordu.Sonra nedense live actionlara karşı bir ön yargım oldu.Hatta hiç izlemiyordum ki şimdi durum tamamen değişti.Nana Live Action'un birinci bölümünü çok sevdim!

Birinci bölüm 

Öncelikle oyunculardan bahsediyim.Mika Nakashima favori anime karakterlerimden olan Osaki Nana rolüne çok yakışmış bence.Kendisi de ses tonu da çok güzel bu kadının.Çok kıskandımmmm.(Bir gün cosplay yaparsam Osaki Nana olacak o!) Hachi rolünde Aoi Miyazaki de uymuş.Ren'e alışmadım önce fakat sonra o da gözüme batmadı.Hatta baya bi benzemiş.Nobu'ya gelirsek: NEDENNNN? diye sormak istiyorum.Favori karakterlerimden birine ısınamadım yani.Shin'i Matsuyama Kenichi'nin oynaması güzel olmuş.Yakışıklı biri olmalıydı zaten.(Pek bir rolü yok gerçi.) Yasu hakkında diyecek pek bir şey yok.Güneş gözlüklü ve kel herkes oynardı onu herhalde dskfksdajfl.

Müzikleri bu kadar efsane olan bir animenin live actionının da müzikleri iyi olmalıydı tabi.(Rose,Lucy,Kuroi Namida,Starless Night,Wish...nasıl hepsi bu kadar güzel olabilir?) Müziğini Hyde'ın yaptığı,sözlerini de Ai Yazawa'nın yazdığı Glamorous Sky dinlemekten hiç bıkmayacağım şarkılardan. (Süper Vamps versiyonu için.) Keşke Black Stones'un bu şarkıyla olan sahnesi daha uzun olsaydı.O zaman çok daha güzel olurdu.

Şu en sevdiğim sahnelerden evet.

İkinci film ise birincisi kadar hoşuma gitmedi çünkü oyuncu değişiklikleri yüzünden biraz soğudum.Birinci bölündeki Hachi daha uygundu bu role.Ren de aynı şekilde.(Fakat o bu bölümde az göründüğü için pek rahatsız olmadım.) Yeni Shin ise hiç olmamış bence.Onun dışında müzikler yine güzeldi.Trapnest'ı  ne sevdim ne de nefret ettim.Daha iyi olabilirdi gibi.Zaten Black Stones'cuyum ben ^_^

İki bölümde de animedeki can alıcı sahnelerin ve sözlerin kullanılmasıyla yine duygulandım.Nana'nın Hachi onu televizyonda izlerken kameraya bakıp "senin dileğini gerçekleştireceğim" dediği yer mesela.Birinci bölümde Ren'le Nana ilişkisine ağırlık verilmesi de iyiydi. "Nee Nana..." ile başlayan cümleyle ise şu animeyi seven herkes duygulanıyordur herhalde.Ren ile Nana'nın ilişkisi,707 numara,çilek desenli bardaklar bunlar da var tabi :( 

Bu arada şunu alacağım bir gün.(ağlıyacağımmm)

Filmleri de izlediğime göre şimdi sıra mangaya geldi ama bu konuda kararsızım çünkü ne olduğunu bilmiyorum.Bilmeyen vardır diye söylemeyeceğim ama bir bu bir de Paradise Kiss beni mahvetti.Ai Yazawa bizi neden üzüyorsun? Neyse Nana'nın söylediği sözlerle yazımı bitireyim ben.Aklımda o kadar çok şey vardı ki unuttuğum bir şey yoktur umarım.

"I always thought that life was about standing your ground, no matter how strong the current was. But going with the flow isn't so bad after all. As long as it takes you forward."




2 yorum:

  1. Ben de animenin ardından izlediğim için sevmemiştim . Benim de favori animem NANA'dır. Daha sonra tekrar şans verdim bu seferde sende olduğu gibi 2. filmi sevemedim ahah :D Sanırım karakterler o kadar mükemmeldi ki gözümde, oyuncuları öyle bulamadım. Bi NANA'lar uyuyordu :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oyuncu değişiklikleri hiç olmamış yoksa iyi olacaktı belki:D Ben de öyle düşünüyorum.Anime ve karakterler o kadar güzel ki filmin bunun üzerine çıkması çok zor.Evet filmdeki Nana'yı da sevdim ^_^

      Sil