1 Mayıs 2013 Çarşamba

Mim

Burcu Tırt tarafından mimlenmişim.Şu resimle beraber kendimiz hakkında 11 tane bilgi verip,mimleyen kişinin sorduğu 11 soruyu cevaplayacakmışız.Üç yıllık blog hayatımın ilk mimini yazıyorum haydi bakalım ^_^


1- Kedileri çok seviyorum ve kendimde crazy cat lady potansiyeli görüyorum.
2-Küçüklüğümden beri fantastik edebiyatı severim.İleride üşenmezsem o türde bir kitap yazacağım.
3-Kararsız bir insanım ve bundan nefret ediyorum.İki kararsız kaldığım seçenek arasından birini seçtiysem diğerini düşünürken içim içimi yiyor.Bir de alışveriş yaparken insanı delirtebilirim.Bunun siyahını mı alayım morunu mu diye.
4-Çok fazla fotoğraf çekiyorum galiba.
5-Tatlı her türlü yiyeceğe hastayım.
6-Asosyal bir insanım.Yeni insanlarla tanışırken tedirgin olurum,herkesle fazla konuşamam,her yere uyum sağlayamam.Fakat samimi olduğum bir insanla olduğumda susmayabiliyorum.
7-Şarkı söylemeyi çok seviyorum ve beynimin bir kısmını şarkı sözleri işgal ediyor.
8-Saçlarımı değiştirmeden duramıyorum.
9-Saçı başı her zaman düzgün olan kızları kıskanıyorum.Ben evden çıkmadan önce kendimi gayet güzel bulurken,günün sonunda kendimden nefret edebiliyorum.Bir de makyaj konusunda en yeteneksiz kızlardan biriyim bence.
10-Japonca ismimim "giyokuchie" diye yazılması hiç hoş değil.
11-Şu an tek hayalim Japonya'da bir süre kalıp Japoncamı geliştirmek.

Veee 11 soru;

1-Yaşadığın en fantastik/gizemli olay?
Çok düşündüm ama yok öyle fantastikli bir olay :( Oysa ben hala Hogwarts mektubumu bekliyorum.Bir kere gece uyumaya çalışırken camıma baykuş konmuştu.Ben korkup cama doğru dönünce hemen uçtu hayvan tabi.Kesin ondaydı bak.

2-Zamanda ileriye mi geriye mi gitmek isterdin, nedenleriyle birlikte alırsak..
Geriye gitmek isterdim.Çünkü bir sene önceki halimi bile çok salak buluyorum.Geçmişteki kendime gider bazı hatalarımı düzeltirim.

3-Hoşlanmadığın insanlarla konuşmaya devam eder misin?
Nezaketen konuşmam gerekiyorsa konuşurum.Onun dışında hayır.

4-Yurtdışında yaşamak mı isterdin, yoksa gezip görüp geri dönmeyi mi?
Japonya sevgim başlamadan önce kesinlikle yaşayamam diyordum ama şimdi bu konuda kararsızım biraz.Yine de gezip görüp dönmek bana daha uygun.Ailemi ve kedilerimi özlerim ben.

5-Keşke şu konu hakkında çok bilgi sahibi olsaydım dediğin bi şey?
Edebiyatla ilgili bir bölüm okumama rağmen fazla bilgili olduğumu söyleyemem.O yüzden edebiyat.Bir de siyasetten anlamayı isterdim.

6-En çok ne alışverişi yapmayı seversin?
KİTAP tabi ki! Bir şey almayacak olsam bile kitapcı gezmeye bayılıyorum.(Kırtasiye de) Sevdiğim animelerin,filmlerin figürlerini almayı da seviyorum ama pahalı olduğu için ve malum her yerde bulunabilecek şeyler olmadığı için bu oldukça az.

7-Çocuğun gibi sevdiğin kitap-film-dizi-anime-şahıs?
Ayy nerden başlasam.Filmlerden Back To The Future'a olan takıntım büyük.Animelerden NANA ve Death Note.Kitaplardan Neil Gaiman-Yokyer.Kişilere girersem baya uzar ama bu aralar İkuta Toma'yı çok seviyorum.Japonca konuşması çok hoşuma gidiyor.Saatlerce konuşsun dinlerim o derece .




8-Hayatın film olsaydı kategorileri ne olurdu?
Gayet normal bir hayatım var slice of life olur herhalde.

9-Shire mı Hogsmeade mi?
Bu soru çok zor!!!! İkinci hayatımı Hogwarts'ta büyücü olarak geçirmek istediğim için Hogsmeade diyeceğim.

10-Doğaüstü bi güçle birilerini öldürebilecek olsan öldürür müsün? Ya da diriltebilecek olsan, diriltmek istediklerin kimler?
Kimseyi öldürebileceğimi sanmıyorum.Amy Winehouse'u dilirtir,bak rehaba git kendini de ziyan etme derim.

11-Doctor Who gelse atla bebek zamanda mekanda yolculuk edelim dese cevabın ne olur?
Doctor Who izlemediğim için bu soruya ne desem bilemedim ama zaman yolculuğuna her daim varım.

Mimleyecek 11 kişi bulamadığım için hiç soru yazmaya girişmiyim.Yazdığım en uzun şeylerden biri de bu oldu galiba.Mim için teşekkürler,eğlendim ^_^

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder