21 Kasım 2013 Perşembe

Japonca Müzik 8 :SID (シド)


Bateri:Yuuya-Vokal:Mao-Bass:Aki-Gitar:Shinji

Yine kafamı bir gruba taktım hayırlı ve uğurlu olsun.Dün sabahın köründe uyanıp (5!) uyuyamayınca SID'le ilgili videoları izlemeye başladım.Sonrasında da bütün günüm SID dinleyerek geçti.Yazın başka bir şehre çalışmaya gitmeden önce,orada dinlerim diyerek best of albümünü indirmiştim.Fakat mp3 çalarım şarkıları çalmayıp sorun çıkarınca kalmıştı öyle.Geçen o albümü bilgisayarda dinlemeye başladım ve bayıldım.Sonra da böyle oldu işte.

Grup elemanları çok şirin ama ben en çok bass gitarist Aki'yi sevdim.Adam nedense Ai Yazawa animelerinden çıkmış gibi geliyor bana.Zaten en sevdiği marka da Vivienne Westwood'muş.(Yine gidip daha yararlı bir şeyler öğreneyim ben bunları neden biliyorum dediğim anlardayım dshgfdh)  Onun dışında baterist Yuuya çok tatlııı.Röportajlardaki hali çok komik.Shinji'yi de sevdim! Mao'nun sesi çok güzel.İzlediğim konser kayıtlarında da o kadar iyi söylemiş ki!

Okuduğum yorumlara göre grup visual kei çizgisinden görünüş olarak bir süre sonra kaymış.Benim bu daha çok hoşuma gidiyor açıkçası.

Yuuya,Mao,Aki,Shinji

Grubun dinlediğim şarkılarından çoğunu sevdim.Fakat en çok sevdiğin hangisi derseniz.Otegami derim.Çünkü bu şarkıda J-rock ile ilgili sevdiğim her şey var (güzel ses,güzel melodi,güzel gitar solosu) ve  ilk başta sözleri anlamasam da şarkı beni çok etkiledi.Şarkının sözlerin başladığı kısmında arkada çalan ne olduğunu bilmediğim enstrüman da çok hoşuma gidiyor.Klibe gelirsek Aki ne yapıyorsun canım?!





Bunu sözleriyle birlikte dinleyip duygulanalım.



Grubu sevmeye başladığım şarkı  Ajisai'ydı aslında.Melodisi çok güzel.




Son olarak Kuroshitsuji izleyenlerin aşina olduğu Monochrome no Kiss.




Japonya'ya gidersem gitmek istediğim konserlere SID'i de ekledim.O zamana kadar şarkıları dinleyip hayal kuracağım tabi.

Japanese bands are ruining my life!




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder