8 Haziran 2014 Pazar

Work Of Art Sezon 2




Aslında benim salı günkü sınava çalışmam lazım ama canım bir şeyler yazmak istiyor.Çünkü Gökçe olmak bunu gerektirir dsahfsf. O yüzden ikinci sezonunu izleyip bayıldığım Work Of Art: The Next Great Artist'dan bahsetmek istiyorum.Şimdi aslında bu reality show taa 2012'de çekilmiş ama ben kanalları gezerken birinde denk geldim.Sonra da takip ettim ve izleyemediğim bölümleri internetten izledim.

Adından da anlaşılacağı gibi bu programda sanatçılar yarışıyor.Resim yapanlar,daha çok malzemelerle çalışanlar,sokak sanatıyla ilgilenenler vs. Her bölümde onlara bir görev veriyorlar ve bir süre sonunda da bununla ilgili bir sanat eseri yaratmalarını istiyorlar. Jürilere ve konuk jürilere göre görevle bağdaşmayan,başarısız olan eserin sahibi de eleniyor.

Programdaki favori elemanım action figürler yapan,programın "bad guy"ı ; The Sucklord'du (tabi gerçek ismi bu değil) Aslında yarışma boyunca yaptığı hiçbir iş favorim olmasa da garip kişiliği olsun,Star Wars ve Lord of the Rings sevgisi olsun programın eğlenceli geçmesinin sebeplerinden biriydi.Hatta başka programlara da çıksın izleyeyim istiyorum o derece.Onun dışında Kymia diyorum!

Programın en sevdiğim yönlerinden biri sanatçıların bir fikirden ya da bir objeden yola çıkıp sonunda bir şeyler üretmelerini izlemekti.Verilen görevlerin çoğu da eğlenceli ve yaratıcı şeylerdi.Aslında bunun sayesinde pek bilgi sahibi olmadığım modern sanatlara da bakış açım değişti diyebilirim.(Yine yeteneksiz bir insan oluşuma üzülmedim de değil.) Ben çok sevdim.Meraklıysanız siz de izlemelisiniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder