8 Haziran 2014 Pazar

Snail Mail 3


Eveet üçüncü mektubum da geldi.Snail mail beni ciddi sevindiriyor ve benim de biraz morale ihtiyacım vardı zaten.

Shinobu ile çektiğimiz fotoğrafları birbirimize göndeririz diye konuşmuştuk.Hatta o çizim yapabildiği için onlardan da gönderirim demişti.Ben de ona çektiğim iki fotoğrafı ve ıvır zıvır bir şeyler yollamıştım.Sonuçta bana çok tatlı bir paket hazırlamış.Japonya-Hyogo'nun gece manzarasını ve mektubumda kedilerden bahsettiğim için de çektiği bir kedi fotoğrafını da eklemiş.


Öncelikle şunu tumblrda gördüğümü hatırlıyorum ve nasıl yiyeceğimi cidden bilmiyorum. (Snail mail arkadaşlarımı seviyorum.Resmen tumblrda ne görüp nasıl acaba dediysem gönderdiler haha ) Japonya'da her şey bu kadar şirin olmak zorunda mı?


Aslında paketi gördüğümde  ne olduğunu anlayamadım.Çünkü sadece "arigatou gozaimasu"ı (teşekkür ederim) ve bir kaç şeyi okuyabiliyorum (--) Orada ne yazıyor diye soracağım herhalde merak ettim.


Sonra da içinden böyle şekerler çıktı.Daha açıp nasıl bakmadım çünkü arkadaşlarımla beraber yerim diye düşünüyorum.


Bir de arkadaşım mektubun aralarına bahsettiği şeylerle ilgili böyle minik çizimler yapmış.Çok hoşuma gitti.


*Bu arada url değiştirdiğimden beri yazdıklarım kumanda paneline düşmüyor galiba.Eğer bu yazıya kumanda panelinden ulaştıysanız alta bir yorum bırakırsanız çok sevinirim.

4 yorum:

  1. Kumanda panelinden ulaştım. Ayrıca bu sanil mail olayı nasıl bir şey çok merak ettim ilgim büyük mektuplu şeylere :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler,url değiştirdikten sonra takip edenlerde bir sorun yok demek ki :3 önce mektup arkadaşlarımı interpals sitesinden mesaj atarak buldum.mektupla beraber tatlı,ıvır zıvır yiyecekler,ufak tefek hediyelerin olduğu bir paket hazırlayıp gönderiyorum

      Sil