1 Temmuz 2014 Salı

İzlendi (。・ω・)ノ゙

Tatilde çok kitap okurum ve Japonca çalışırım diyordum.Şu an pek öyle görünmüyor ama hiç yoktan izlemek istediğim şeyleri izliyorum.(böyle avunuyor.) İki tane güzel film izledim ki buraya kısaca bir şeyler yazmam şart oldu.

Hotarobi no Mori e


Hotaru,bir yaz dedesinin evinin civarındaki ormanda gezinirken Gin ile karşılaşır.Maskesi dışında  normal bir insan gibi görünen Gin aslında ormanda yaşan bir çeşit ruhtur ve onu hayatta tutan büyü bir insanın ona dokunması halinde yok olacaktır.

My Anime List'de Hotarobi no Mori e, Natsume Yuujinchou'nun Nyanko sensesi'siz ve uzun bir bölümü gibi yazılmış.(Bir de şöyle bir cross over yapmışlar çok sevdim.) Bence de öyleydi. Zaten ikisi de aynı mangakaya ait. Okuduğum yorumlarda filmin süresi 45 dk olduğu için çok kısa yazan olmuş ama dikkati dağınık bir insan olduğum için beni rahatsız etmedi. Hikayeyi, çizimleri ve karakterleri çok sevdim.Gin ne güzelsin canım sen!



Ookami Kodomo no Ame to Yuki


Bunu da çok izlemek istiyordum ve çok çok beğendim. Hatta iki saat olmasına rağmen hiç sıkılmadım. Konusu ise şöyle; Üniversite öğrencisi Hana, bir gün derste gördüğü birine aşık olur. Bu aşık olduğu kişi aslında bir kurt adamdır. Fakat bu bir engel değildir tabiii. Onunla evlenir ve yarı insan yarı kurt iki çocukları olur. (Ame ve Yuki) Sonra olaylar gelişir. Spoiler vermek istemiyorum.

Bunda da çocuklar çok sevimliydi.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder