21 Haziran 2014 Cumartesi

Hidamari no Kanojo


Şu filmi çıktığından beri izleyecektim ve sonunda resmen tatile girmemle beraber amacıma ulaştım. Matsumoto Jun'lu bir şeyler daha izleyip bütün yaz Juunnn! şeklinde gezmeyi planlıyorum.Şayet işsizim ve bu yaz Japonya'ya gidemiyorum.

Filme gelirsek hikaye gayet klasik bir aşk filmi gibi başlıyor. Yıllardır görüşmeyen okul arkadaşları bir şekilde karşılaşıyorlar. Bu sırada okul anılarıyla ilgili flashbackler görüyoruz tabi. Sonra da olaylar gelişiyor. Fakat filmin ilerisi için bir şey söyleyemiyorum çünkü o zaman tüm sürprizi kaçıyor. Tek söyleyebileceğim klasik bir aşk filmine göre fantastik kaçan bir durum olduğu. Filmle ilgili sevdiğim şey de buydu.



Gelelim Matsujun'a! (excuse me while I'm fangirling here) Film zaten iki saat, bir de ben her Jun sahnesinden caps almaya çalışınca bitiremiyordum az daha. Sonra bundan vazgeçtim tabi ama adamı görünce kalbim çarpıyor dshafsjaf. Gerçekten karşılaşsam bayılacağım demek ki.



Ueno Juri ne kadar tatlı bir kızmış. (Bu saç tipine olan sevgim ayrı bir konu)  Jun'la ikisi Makino-Domyouji kadar olmasa da yakışmış.


Vee gençlik hallerini oynayanlar da çok tatlıydı. Şöyle ki:



Filmin müzikleri de güzeldi.Matsujun'la Ueno'nun sahneleriyle beraber wouldn't it be nice şarkısının çaldığı yerler çok hoşuma gitti.Şarkıyı da buraya ekleyeyim.



Aslında film biraz yavaş ilerliyor olabilir ama Matsujun olduğu için ben sıkılmadım.Bir de  Jun'lar ağlamasın lütfen.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder