13 Aralık 2014 Cumartesi

Okunan Kitaplar

Okuduğum kitaplarla ilgili yazıları okur okumaz yazmak istiyorum ki etkisi geçmesin.Fakat işim beni tükettiği için buna pek zamanım olmadı.Geç kalınmış kısa bir okuduğum kitaplar yazısı olacak bu.



Battle Loyal'ın filmini çook önceden indirmiştim ama o zaman izleme isteğim pek olmadığı için öyle kaldı.İyi ki öyle yapmışım çünkü kitap mükemmel! Bunun konusunu az çok herkes bildiği için bahsetmeyeceğim (üşendi.)

Ben sıkılmadan okudum ama arada sırada kaç kişi sağ kaldı diye kitap sayfalarını çevirmekten kendimi alamadım.Aslında burada kitabı ve filmi karşılaştırdığım bir yazı yazacaktım ama filmi yarım bırakınca olmadı.Bir ara onu da izleyeceğim umarım. (Bu arada okurken karakterlere fazla bağlanmayın:')

adamımsın shogo!

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------



Bahsetmek istediğim ikinci kitap ise Sınırın Güneyinde,Güneşin Batısında.Hikaye orta yaşlı bir adamın geçmişteki ve şimdiki yaşamı üzerinden gidiyor.Her Murakami romanında olduğu gibi bunda da rüya mı gerçek mi acaba diye sorguladığımız olaylarla kafamız iyice karışıyor.

Bazen gereksiz ayrıntılara çok girse de (karakterin yediği kahvaltıyı niye en ince detayına kadar anlatıyorsun ya!) Murakami okumayı seviyorum. Zaten 185 sayfalık kitap da çabucak bitti ve ben başka bir Murakami romanı daha okumalıyım diye düşündüm.







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder