20 Şubat 2015 Cuma

Strobe Edge

Strobe Edge,çok sevdiğim Ao Haru Ride'ın mangakası Io Sakisaka'ya ait olduğu için okunacaklar listemdeydi.Ben de kar tatilini fırsat bilip okuyup bitirdim.(bu arada nasıl mutlu oldum tatil diye!)



Kinoshita Ninako,okulun en popüler çocuğu Ichinose Ren'e aşık olur.Ren daha önce o kadar çok kızı reddetmiştir ki okulda bu kalbi kırık kızlardan oluşan bir grup bile vardır.Aynı trenle okuldan eve giderken Ninako Ren'e olan duygularına daha fazla dayanamaz ve ondan hoşlandığını itiraf eder.(ya bu shoujo kızları ne güzel gidip itiraf ediyorlar ben olsam uzaktan izlerdim anca -_- )  Sonraki bölümlerde Ren'in eski arkadaşı Andou Takumi'nin de hikayeye dahil olmasıyla klasik bir shoujo aşk üçgeni meydana gelir.

Ao Haru Ride'da da olduğu gibi bunda da okul hayatının anlatımını,karakterlerin birbiriyle diyaloglarını ve net çizimleri çok sevdim.Bazı yerleri okurken kendi kendime güldüğümü de itiraf edeyim.Genelde devamlı ağlayan,sakar kız karakterlere de gıcık olurum ama Ninako ufak tefek olmasından mıdır nedir bana çok şirin geldi.İki esas karakter Ren ve Andou arasında çekişme çok sürükleyiciydi.Fakat ikisi arasında karar vermek zorunda kalsam Andou! derdim. Aslında onu ilk gördüğümde hiç ısınamamıştım ama bölümler ilerledikçe karakteri çok güzel bir gelişim gösterdi.Bir de Sakisaka çocuğun saçını Armin gibi yapmasaydı daha çok sevebilirdim.


Gelelim screenshotlarım arasından seçtiklerime:

Andou'nun saçları hep böyle olsun kyaa!!

çok sevimli burada


Ren ve Ninako'nun boy farkı.(bunun screenshotını nasıl almamışım.Neyse ki tumblr var)

Bakınız sakar kız karakterden nefret edememek


Çıkacak olan live actionın fragmanını da ekliyim:



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder