28 Şubat 2015 Cumartesi

En sevdiğim anime açılışları 1

Bu yazıyı uzun zamandır yazmayı düşünüyordum.En son da sabahın köründe core pride'ı dinleyerek iş yerine yürürken kendimi hangi şarkıları listeme ekleyeyim diye düşünürken buldum.Listemi açılışlara bir sayı vermeden yapacağım çünkü içlerinde bazıları var ki hangisini daha çok sevdiğime karar veremiyorum.Fakat ilk olarak tabi NANA'dan başlayayım;

Kaç yıl önceydi hatırlamıyorum bile! Nana'yı bir yerlerden duyup izlemiştim.O zamandan beri çok severim.Bildiğiniz üzere animenin şarkılarının her biri süperdir (Kuroi Namida,Lucy,Starless Night,Wish...) ve hepsi ayrı ayrı üzer.Animenin yaşattığı duyguyu çok iyi anlatan ilk açılışı nasıl unutabiliriz? (Ağlayabiliriz evet:' )

I'M A BROKEN ROSEEEEE!



________________________________________________________

The World ilk jrock grubum Nightmare ile tanışmamı sağlayan şarkıdır.O yüzden yeri ayrı. (ayrıca Death Note kapanış şarkısı Alumina da onlara ait.) Sonra başka gruplar tanıdım tabi ama Nightmare'i hala severim ve dinlerim.Özellikle de The World bıkmayacağım şarkılar arasında.Nakaratından mıdır nedir  bende bir kere dinleyince tekrar tekrar dinleme istediği uyandırıyor.

Someday I'll show you a shining world!



________________________________________________________

Vee Core Pride! Bu şarkıya olan sevgimi nasıl anlatsam bilmiyorum ama yolda yürürken dinlediğimde koşup bir yerlerden atlamak istiyorum.Beni anlıyor musunuz? fsdjkfgf. Canım sıkkınken dinlediğimde de "STOPPU nagare wo mikiwame na mazu mono tomo sezu ikou ze!" diye kendime geliyorum.Bir de Uverworld'ün sahne performansı o kadar süper ki bir şarkıyla bir grubu bu kadar sevebilirim.

Even if it’s a pipe dream that can’t possibly come true

Nobody can extinguish the fire in my heart!



______________________________________________________

Son olarak,her ne kadar sıkılıp ikinci sezonunu izlemesem de müziklerini çok sevdiğim Vampire Knight.Futatsu no Kodou to Akai Tsumi de bir kere dinleyince akla takılanlardan.Sonra Akaku akaku yureteeeeee şeklinde bütün gün dolanırsınız.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder