5 Nisan 2015 Pazar

everything is gonna be daijobu




Tumblra da bu başlıkta bir yazı yazmıştım.Şu an yazacağım yazıya da başlık arayışı içindeyken en iyisi bu olsun dedim çünkü güzel haberler var! Geçen hafta Japonya'daki dil kursuna sonunda kayıt oldum.Onlar da bana Japonca seviyemi belirlemek için bir sınav göndermişler.Yaptığım hatalara bakıp gülen japonlar hayal ederek,sınavı yapıp gönderdim.Şimdi de bana misafirhane ayarlamalarını bekliyorum.Tabi ki çok heyecanlıyım ama bir yandan da endişeliyim.Ben yeni bir ortama,yeni insanlara kolay alışabilen bir insan değilim.İlk kez yurt dışına (senelerdir gitmeyi hayal ettiğim bir ülkeye) gideceğimi,çok farklı bir ortamda olacağımı ve bir sürü yeni insanın bir anda hayatıma gireceğini düşününce korkmam doğal değil mi? Umarım kaldığım yere ve insanlara uyum sağlayabilirim.

Bu aralar bir kaç tatlı japon arkadaş daha edindim.Japonya'nın bir ucunda otursa da sen gelince Tokyo'ya gelip görüşmek isterim deyip beni mutlu eden oldu,ilk gün yalnız başıma kursa gideceğim için endişeli olduğumu söyleyince bütün Japonya'yı seferber eden oldu dfsljhfdf.Umarım o zamana kadar iletişimi kaybetmem.(ki bu konuda berbat bir insanım)

canım ya

Üç ay sonra hayalimi gerçekleştirecek olmam dışında işimle ilgili bir sürü problem yaşıyorum.Bazen cidden dayanamıyorum! Çekip gitmeyi o kadar istiyorum ki! Sadece hafta sonu olsun diye bekliyorum ve o da çabucak geçiyor.En kötüsü de bu aralar ne anime izleyebiliyor ne doğru dürüst bir şeyler okuyabiliyor olmam.Neyse ki az kaldı.Nisan ve Mayıs biterse Haziran kolay.Sabır...Sabır...

Bu arada, çok gitmek istediğim Sid konserine gidemeyeceğim çünkü ben alana kadar biletler tükendi.Japonya bilet piyasası çok çılgın.Aldıkları biletleri bazı sebeplerden ötürü satanlar bir bilet için kat kat fiyat istiyor.Sonuç olarak artık Sid dinleyemiyorum ki her gün dinlerdim.Vicdansızlar!! Biraz da biz gidelim şu konserlere!! Burada Japonya'yı buldan da konser mi arıyorsun diyen olabilir.Susuyorum.

Bazen kendime sakin olmam gerektiğini hatırlatmam gerekiyor ama elimde değil.Hep heyecanlıyım hep panik halindeyim.Bir şeyi seviyorsam saplantı halinde seviyorum.Bir hayalim varsa onun için yaşadığım heyecanı dışa vurmadan yapamıyorum.Şu an Japonya için de aynı şeyleri hissediyorum.Güzel anılarla döneceğime inanıyorum.Umarım her şey iyi olacak.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder