29 Aralık 2015 Salı

Goodbye Future

Japonya'ya gideceğim günleri saydığım 2015 takvimi hala duvarımda asılı.Oradan döndüğümden beri de hiç işaretleme yapmadım.Çünkü artık cidden o kadar beklenecek hiçbir şey yok.

Bakalım 2015'te yapmak istediklerimi (şu yazıda bahsettiğim) ne kadar gerçekleştirmişim;

- "İşimi sonuna kadar götürmek." demişim ve evet bir şekilde sonuna kadar götürdüm.Sonra da oradan ayrıldım.

"Japonya'ya gitmek."  GİTTİM!!!! Bir hayalin gerçekleşmesi mükemmel bir şeydi.Abarttığım düşünülebilir ama ben hala oradaki anılarımla yaşıyorum.Uzun bir süre daha böyle olacak belki. Ben hep o fotoğraflarda gördüğüm sokaklarda yürüdüm,yerleri gördüm,gece Harajuku'da Shinjuku'da Shibuya'da dolaştım,trenlerle seyahat ettim,trenlerdeki bazı insanlara aşık oldum,Shibuya crossing yaptım,Ghibli Müzesi'ne gittim.Kashitaro'yu gördüm,dinledim,yanında yürüdüm ve imza aldım!!!  Bu kadar harika şeyi nasıl unutabilirim ve bunları uzun süre bir daha göremeyeceğimi nasıl kolay kabullenebilirim??

-"Japonya'nın her hangi bir yerinde "glamorous sky"ı dinleyerek yürümek."  Yürüdüm.Hem de bir kaç kez.Keşke o anlara dönebilsem.

-"Yine bol bol kitap okumak."  (Okuyamadı.)

- "3 tane hikaye olmasa da bir şeyler yazabilmek." (Yazamadı.)

-"bana Japonya konusunda destek olan ailem için bir şeyler yapmak" (bu da tamam.)


2016 için bir mucize olmadıkça Japonya'ya gitme şansım da yok.O yüzden en istediğim şey o olmasına rağmen listeme koyamıyorum.Tabi bunun dışında;

- hala yetersiz olan japoncamı geliştirmek istiyorum. (çünkü 2017'de mutlaka Tokyo sokaklarında tekrar yürüyeceğim.) 

-sinir krizleri geçirmediğim bir iş istiyorum (ben niye hala bu işi yapıyorum ya niye!)

-kitap okumak istiyorum

-sosyal medya şeyleri çoğu zaman sıkıntımın azalmasına yardımcı oluyor ama oralarda biraz daha az olmayı istiyorum. (ama sıkılıyorum,bunalıyorum hıaa ne yapalım)

-Japonya'ya gitmek için tekrar para biriktirmeye başlamayı istiyorum (ya da zengin olmak istiyorum mümkünse.)



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder