2 Şubat 2016 Salı

yasumi

Bu ay Japonya'dan döndüğümden beri var olan saçma ruh halimden biraz daha uzaklaştığımı hissediyorum.Zaten işim büyük bir zamanımı alıyor ve kafamı çok meşgul ediyor.Her çalışan insan böyle mi hissediyor bilmiyorum ama sanki robotik bir şekilde o gün içinde yapmam gerekeni yapıyorum.Her sabah uyandığımda kendime bu zor gün de bitecek,sonra da odama gelip dinleneceğim diye düşünüyorum.Her gün çocuklara bir şeyler anlatmaya çalışmak beni bu sene de çok yoruyor.Özellikle birinci sınıflarla olan dersimde çok sıkılıyorum.Bazen yine istifa etmek istiyorum.Bazen de yaptığım işin iyi yanlarını görüp seviniyorum.Bu sene iş arkadaşlarım da çok tatlı insanlar.Yazın istifa edersem bir tek ona üzülürüm. (Ve tabi bazı öğrencilerime)  Yeni bir karar vermem gerekiyor ama keşke ne yapmam gerektiğinden emin olabilseydim.

Neyse ki bu tatil biraz iyi geldi.İlk hafta karlı ve çok güzeldi.Ben de evde durmaktan sıkılıp kendimi dışarı attım.Azıcık da dondum evet.





Zamanım da olunca tekrar anime izlemeye başladım.Bu sezon Boku Dake Ga Inai Machi favori animem.Bitince buraya yazısını kesinlikle yazacağım.Bunun dışında Noragami'nin ikinci sezonunu çok beğendim.Yaşasın Yatoism! Bir de Kazuma'yı çok beğeniyorum,kendisine talibim.

Ponçi de benimle beraber izledi (daha doğrusu uyudu evet)

Yıllardır okumak istediğim ve büyük Gaiman fanı olarak okumadığım için kendimi ayıpladığım Amerikan Tanrıları'nı da okumaya başladım.

Yarısına geldiğim için sevinçliyim

Bir de dnr'da bakıp gözümün kaldığı  "all ends with beginnings" yazan defteri aldım.Ona bir yıl içinde okuduğum kitapları,izlediğim filmleri vs yazacağım.Japonca bir şeyler de karalarım.Keşke azıcık çizim de yapabilseydim.



Bu zaman içerisinde ygs'ye başvurduğum için deneme sınavı bile çözdüm.Kalan tatil günlerimi de iyi değerlendirmeye çalışacağım.Şu tatil keşke daha uzun olsaydı.Şimdi geri dönmek çok zor olacak.





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder