14 Ocak 2013 Pazartesi

Bokura Ga Ita Live Action 1-2


Genelde romantik filmleri seven bir insan değilim.Tamam izlerim ama çok sevdiğimi filmler o tür değildir.Fakat konu Japonlara gelince işler değişiyor.Shoujoları gözümde kalpler çıkarak izliyorum.(böyle) Bokura Ga Ita'da da bunu yaşadım.İki saatlik iki filmi de pek sıkılmadan izledim.


Kısaca konusu ise şöyle;Nanami Takahashi sıradan liseli bir kızdır.Motoharu Yano ise görüntüsü ve zekasıyla okulun kızlar arasında popüler çocuğudur.Bir gün Nanami okulun çatısında aldığı kötü ders notuna üzülerken Yano ile karşılaşır.Yano ile konuştuktan sonra onu sevmeye başlar.Yano'nun ise geçmişte yaşadıklarıyla ilgili problemleri vardır ve bunlarla başa çıkmakta zorlanıyordur.Fakat bir süre sonra o da Nanami'den hoşlandığını fark eder.Böylece yıllarca süren ilişkileri başlamış olur.Tabi ki araya giren çeşitli dramatik olaylarla Japon veletler bizi duygulandıracak,Nanami'nin Yano'ya olan bağlılığı yok artık dedirtecektir.

Yano karakterini Ikuta Toma oynuyor ki önce alışamadım çünkü liseli birine göre biraz büyük duruyordu.Sonra da çok sevdim.Bu adamın olduğu her filmi izlerim artık^_^  Nanami'yi Yoshitaka Yuriko oynuyor.Çok şirin geldi bu kız bana.Bir de bazı Japon kızları böyle güzel olmak zorunda mı.Kıskanıyorun resmen. 


Normalde live actionlara bakarken oyuncuları bir türlü animede izlediğim karakterlere yakıştıramam.Bokura Ga Ita'da ise tam tersi oldu.Filmi izledikten sonra animeye bir bakıyım dedim ki garip geldi.Okuduğum yorumlara göre de mangasının daha güzel olduğu söyleniyor.

Trailer:


2 yorum:

  1. Ben de bi kaç hafta önce izledim bunu :) Yano'ya ne yazık ki alışamadım. Muhtemelen adamı sevmediğim içindir. Mangasına da devam etmediğim için 2. filmin ne kadarı mangayla birebir onu da bilmiyorum, ama animesinden daha bi zevk alarak izlediğim kesin ^_^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öyledir muhtemelen ben önce liseli rolü için yadırgasam da sonra çok sevdim.Animeye şöyle bir bakıyım dedim ama çizimlerini pek beğenmedim nedense.Mangası nasıl bilmiyorum^^

      Sil