20 Eylül 2014 Cumartesi

Bu bir hafta bana bir yıl gibi geldi ve muhtemelen şu an 40 kiloyum! Gözlerim altı mor ve normalde olduğumdan daha güzelim(!) evet. 

Öğretmenlik zevkli,arada komik şeyler oluyor ve bazı çocuklar çok şirin. Fakat bazı şeyler o kadar çekilmez ki! Kendi kendime pes etmeyeceğime söz vermiş olmasam çekip gitmiştim.Bu bana gösterdi ki çocukların olduğu bir işte çalışmamalıyım. Hatta mümkünse bu iş bittiğinde bir süre çocuk görmeyeyim. 



Ayrıca benim gibi asosyal bir insan için devamlı insanlarla konuşmak çok yorucu.Eve geldiğimde kafam başka insanların söyledikleriyle doluyor. Onları düşünmekten kendi istediğim şeyleri yapmakta zorlanıyorum. Sonra bu işin sonucunda bir hayalimi gerçekleştireceğimi düşünüp hepsini boş veriyorum. Tüm bunların sona erip benim yazın Japonya'ya gittiğim zamana ileri sarabilir miyiz acaba.

2 yorum:

  1. benim de sonum senin gibi olacak :) çocuklar çok zor değil mi...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok zor ya,özellikle birinci ve ikinci sınıflar beni deli ediyor. sen de mi öğretmen olacaksın? ^^

      Sil